SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania 'Discovery Channel... i robi się ciekawie' (wideo)

W pierwszym tygodniu września ruszyła jesienna kampania Discovery Channel, która realizowana jest pod hasłem "Discovery Channel& i robi się ciekawie". Celem akcji jest promocja nowej oferty stacji i samej marki.

Kampania obejmuje outdoor (na jedynym z budynków w centrum Warszawy zawisł poszarpany billboard z powypalanymi dziurami), telewizję (TVN), prasę (reklamy w tygodnikach telewizyjnych i magazynach opiniotwórczych) oraz internet (wyszukiwarki oraz strony internetowe). Akcja wspierana jest także działaniami PR i autopromocją na antenie stacji.

Oprócz standardowych aktywności, dla amatorów nowinek technicznych i nowoczesnych technologii Discovery Channel oraz Muzeum Techniki wspólnie przygotowały konkurs oraz wystawę tematycznie poświęconą "Samochodowi przyszłości" jednemu z programów jesiennej ramówki kanału.

Kampania powstała przy współpracy: Guidelines MediaCom (zaplanował media), Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, agencji Lava oraz Front Design (obie odpowiadają za kreację billboardu) i Play Production.

Dołącz do dyskusji: Kampania 'Discovery Channel... i robi się ciekawie' (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl