JVC Polska: Ona mnie kręci...
Ruszyła najnowsza kampania reklamowa dla JVC Polska pod hasłem "Ona mnie kręci&". Kreację przygotowała Agencja reklamowa Image Art.
Kampania ma na celu wprowadzenie na rynek kamer cyfrowych JVC z twardym dyskiem, a także promocję marki JVC jako partnera Euro 2008.
Projekt obejmuje swoim zasięgiem prasę life-style'ową, tygodniki społeczne oraz portale internetowe WP.pl, Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl.
W reklamie prasowej oraz internetowej możemy zobaczyć młodą kobietę, która "kręci" najnowszą kamerą cyfrową JVC swojego chłopaka. Headline nawiązuje do amatorskiego nagrywania kamerą połączonego z życiem erotycznym.
Kamera cyfrowa JVC GZ-MG 130 została uznana za najlepszą kamerę rodzinną przez EISA, zaś kamera cyfrowa JVC GZ-HD 7 otrzymała nagrodę TIPA za najlepszą kamerę Full HD.
Image Art przygotowała pomysł kampanii "Ona mnie kręci&" i zrealizowała pełną produkcję.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Effective Media.
Dołącz do dyskusji: JVC Polska: Ona mnie kręci...