SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Już jedna piąta reklam displayowych sprzedawana w modelu RTB

W br. wartość reklam sprzedanych w modelu RTB w USA wyniesie 3,34 mld dolarów, a ich udział w całym rynku reklam display - 19 proc. W 2017 roku będzie to już 8,69 mld dolarów i 29 proc. - prognozuje eMarketer.

Według eMarketera wydatki na reklamy sprzedawane w modelu RTB na rynku amerykańskim będą w br. aż o 73,9 proc. wyższe niż w ub.r. - wzrosną z 1,92 do 3,34 mld dolarów. Udział sprzedaży RTB w całym segmencie display zwiększy się natomiast o 6 pkt proc. - z 13 do 19 proc.

W kolejnych czterech latach wzrosty z roku na roku będą maleć, ale już za 4 lata wartość sprzedaży RTB będzie prawie trzy razy wyższa niż w br. - wyniesie wtedy 8,69 mld dolarów. Natomiast udział RTB w całej sprzedaży displayu wzrośnie o ponad jedną trzecią - z 19 do 29 proc.

Jeszcze w czerwcu eMarkter szacował tegoroczną wartość sprzedaży RTB na 3,32 mld dolarów, a sprzedaż w 2017 roku na 8,51 mld dolarów. Jednak reklama displayowa (zwłaszcza w segmencie mobilnym) rośnie szybciej niż wcześniej zakładali analitycy firmy, dlatego estymacje i prognozy zostały podwyższone. - Wzrost sprzedaży RTB wynika z tego, że coraz więcej marketerów uczy się dość skomplikowanego systemu sprzedaży zautomatyzowanej oraz chce dotrzeć do odbiorców w bardziej stargetowany, efektywny kosztowo sposób - komentuje eMarketer.

Dołącz do dyskusji: Już jedna piąta reklam displayowych sprzedawana w modelu RTB

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl