SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Juwenaliowe eventy Pepsi

Wraz z początkiem maja rozpoczynają się juwenaliowe eventy Pepsi. Twórcą i realizatorem projektów eventowych jest agencja marketing services BTL Point Group

Akcja promocyjna odbywać się będzie w ośmiu największych miastach w kraju, w czasie trwania największych imprez juwenaliowych. Działania dla Pepsi-Cola General Bottles Poland mają charakter wizerunkowo-sprzedażowy.

Na czas trwania juwenaliów, w głównych miejscach wydarzeń związanych z obchodami święta żaków, powstaną atrakcyjne ośrodki zabawy - Miasteczka Pepsi. Na ich terenie studenci i osoby bawiące się podczas juwenaliów będą mogły wziąć udział w oryginalnych konkursach i zawodach. Udział w nich będzie premią za zakup napojów z portfolio Pepsi. Promocją objęte będą również inne napoje koncernu: Mirinda, 7up, Mountain Dew, Aqua Minerale i Lipton Ice Tea.

Na terenie Miasteczek Pepsi uczestnicy Juwenaliów 2005 będą mogli wziąć udział w takich niespotykanych konkurencjach jak "Cyborgi z Planety P-psi" - zmagania na arenie w nadmuchiwanych strojach robotów czy "Zagumieni w akcji" - wyścigi w pompowanych torach, w których konkurujący ze sobą zawodnicy przymocowani są gumą do miejsca startu.

Dla zwycięzców poszczególnych konkursów przewidziana jest superatrakcyjna nagroda - lot balonem, zaś dla przegranych nagroda pocieszenia - oryginalna Pij-Czapka. Balon będzie pełnił funkcję zarówno rozrywkową, będzie także formą brandingu podczas eventów.

Agencja BTL Point Group już po raz drugi organizuje i koordynuje promocję Pepsi podczas juwenaliów.
-W ubiegłym roku z powodzeniem zrealizowaliśmy działania na terenie czterech miast i w związku z tym Klient powierzył nam realizację tego projektu na szerszą skalę w tym roku - mówi Krzysztof Kozak, Dyrektor Zarządzający ds. Strategii w BTL Point Group. - Dzięki temu podczas bezpośredniej komunikacji w ramach największych imprez dotrzemy do ponad 150 000 młodych osób - dodaje.

Akcja skierowana jest do grupy młodych ludzi, uczących się lub studiujących, w wieku od 18-26 lat. Wsparcie mediowe akcji to kampania w mediach studenckich: w portalu Korba.pl i w magazynie "Dlaczego", do którego dołączony będzie rozkładany kubek Pepsi.

Dołącz do dyskusji: Juwenaliowe eventy Pepsi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl