SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Just dla kredytów mieszkaniowych Banku BPH

Just jest autorem strategii komunikacji i kreacji najnowszej kampanii kredytów mieszkaniowych Banku BPH, która rozpoczęła się z początkiem września br. Jej główny komunikat to "Najlepsze warunki w komplecie", co podkreśla kompleksowość oferty Banku BPH, który proponuje "Najniższą stałą marżę - od 0,45%", "Długi okres kredytowania" i "Do 100% wartości nieruchomości".

Wiodącym medium kampanii jest telewizja. Spot pt. "Zapobiegliwi" przygotowano w 30 i 15-sekundowych wersjach, które będą emitowane we wszystkich stacjach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4, TVN7, Puls) i wybranych stacjach tematycznych (m.in.: TVN24, Discovery, Animal Planet, National Geographic, Polsat Sport, Zone Europa, Ale Kino, Hallmark, Kino Polska).

Równolegle z kampanią telewizyjną zaplanowana została silna kampania internetowa, która obejmie swoim zasięgiem prawie wszystkich polskich internautów. Reklamy emitowane będą w największych polskich portalach o tematyce ogólnej i mieszkaniowej oraz w komunikatorach i wyszukiwarkach. Na czas kampanii uruchomiona została specjalna strona promocyjna (microsite) opisująca zalety kredytów mieszkaniowych Banku BPH (www.bph.pl/dom).

Jako wsparcie dla kampanii telewizyjnej wykorzystane zostaną reklamy prasowe (prasa ogólnopolska, dodatki dot. nieruchomości i magazyny wnętrzarskie), naklejki na witrynach Oddziałów, mailingi bezadresowe i adresowe oraz materiały POS.

Media do kampanii zaplanował i zakupił Mediacom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Just dla kredytów mieszkaniowych Banku BPH

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl