Jeż i tankujący paliwo w kampanii Goodyear
Rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa opon Goodyear. W poszczególnych wariantach kreacji, utrzymanej w żartobliwym tonie, pojawiają się jeż i pracownik stacji paliw.
Startująca właśnie kampania Goodyear reklamuje w zabawny sposób opony letnie OptiGrip i EfficientGrip, a także Dunlop. Przekaz promujący tę pierwszą markę podkreśla, że skraca ona hamowanie samochodu nawet o 20 proc., co oznacza mniej zmartwień dla jeży. Akcja wykorzystująca wizerunek tego zwierzęcia jest prowadzona w telewizji (kanały tematyczne takie jak TVN Turbo, Canal+, National Geographic Chanel i Discovery), prasie (tygodniki opinii: "Newsweek", "Polityka"), tytuły motoryzacyjne: "Auto Świat", "Motor", "Auto Moto", "Auto Motor i Sport" i "Top Gear" oraz miesięczniki lifestylowe: "Logo" i "Playboy"), internecie (m.in. Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl i Gazeta.pl) i punktach sprzedaży (standy, plakaty i ulotki).
Layout reklamujący opony EfficientGrip zaznacza, że pozwalają one kierowcom oszczędzać więcej paliwa, a więc rzadziej tankować. Kreacja, która pokazuje żartobliwą konsekwencję takiej sytuacji: odpoczywającego pracownika stacji paliw, jest zamieszczana w prasie ("Newsweek", "Polityka", "Auto Świat", "Motor", "Auto Moto", "Auto, Motor i Sport", "Men's Heath"), internecie (Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl i Gazeta.pl) i punktach sprzedaży.
Z kolei kampania reklamująca opony Dunlop kładzie nacisk na zastosowaną w nich Touch Technology, która zapewnia kierowcy lepsze czucie drogi. Akcja obejmuje prasę ("Auto Moto", "KMH", "GT", "Top Gear", "Auto Motor i Sport", "Logo", "Men's Health", "Playboy") oraz punkty sprzedaży.
Kreację kampanii OptiGrip i EfficientGrip opracował Goodyear Dunlop Tires regionu EMEA, natomiast layouty marki Dunlop przygotował polski oddział tego koncernu. Zakupem mediów na potrzeby akcji, która potrwa do połowy kwietnia, zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Jeż i tankujący paliwo w kampanii Goodyear