Jesienne uderzenie reklamowe Galeo
Po czerwcowym debiucie w telewizji oraz wakacyjnej kampanii radiowej, Galeo kontynuuje zaplanowane na ten rok intensywne działania reklamowe.
Od 17 września we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ruszyła druga odsłona kampanii "Galeo. Tworzy dania godne uznania". Podczas kampanii emitowany będzie znany z kampanii czerwcowej spot wizerunkowy "Przyjemność gotowania" oraz specjalnie przygotowany skrót filmu.
Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 20-49 lat, które deklarują średnie dochody, prowadzą gospodarstwo domowe i codziennie gotują dla rodziny.
Celem kampanii jest intensywna budowa znajomości i wizerunku Galeo - marki, która oferuje bogate portfolio pełnych smaku i aromatu przypraw oraz niezawodnych pomysłów kulinarnych sprawiających, że gotowanie staje się prawdziwą przyjemnością, satysfakcją i źródłem uznania.
Spot reklamowy Galeo widzowie będą mogli obejrzeć w stacjach: TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TVN7, TV4, TELE5 i PULS. Kreację kampanii przygotowała agencja Young&Rubicam, planowanie i zakup mediów - agencja MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Jesienne uderzenie reklamowe Galeo