SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jesienią HP promuje

Kampanie reklamowe Publicis wspierające promocje HP

Wczoraj rozpoczęły się dwie przygotowane przez agencję reklamową Publicis i dom mediowy Optimedia kampanie reklamowe informujące o najnowszych promocjach produktów HP. Podmiotami reklam są drukarki laserowe dostępne po promocyjnych cenach oraz akcja "Eureka" polegająca na nagradzaniu klientów kupujących produkty HP. Kampanie toczą się w radiu, prasie i internecie.

Promocyjna oferta drukarek laserowych potrwa do końca września. Obejmuje trzy modele drukarek typu laserjet: HP 1150, HP 2300L oraz kolorową HP 3500. W każdym przypadku ceny produktów obniżono o kilkaset złotych w stosunku do ich normalnego poziomu. Adresatem kampanii są małe i średnie firmy oraz osoby prowadzące działalność gospodarczą.

Początkowo kampania będzie się toczyć tylko w prasie. Ogłoszenia reklamowe ukażą między innymi w: Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Pulsie Biznesu, Wprost, Polityce, Newsweek'u i magazynie Computerworld. Reklamę prasową wesprą spoty radiowe emitowane w Programie III Polskiego Radia, Radiu Zet i Radiu PiN. Trzecim elementem tej kampanii będą reklamy ukazujące się od początku września w internecie - między innymi na stronach portali Gazeta.pl i Onet.pl.

Akcja "Eureka" to promocja, w ramach której klienci kupujący aparaty cyfrowe, drukarki atramentowe lub urządzenia wielofunkcyjne marki HP mogą wziąć udział w quizie. Osoby, które poprawnie odpowiedzą na pytania umieszczone na stronie www.hp.pl/eureka zostaną nagrodzone. Akcja jest wsparta reklamą radiową, która będzie emitowana w stacjach: Radio Zet i Radio Eska. Adresatem kampanii w tym przypadku są użytkownicy komputerów interesujący się fotografią cyfrową w wieku 15-40 lat o przeciętnym dochodzie powyżej 2000 pln, mieszkańcy dużych miast ze średnim wykształceniem.

Na potrzeby każdej z wymienionych kampanii agencja Publicis przygotowała po jednym, piętnastosekundowym spocie radiowym. W przypadku reklamy informującej o obniżonych cenach drukarek laserowych reklama ma formę rozmowy dwóch kobiet plotkujących przy kawie, o tym wyprawia ich kolega z pracy. Akcję Eureka wspiera spot naśladujący euforię naukowca, który dokonał ważnego odkrycia. Obydwu reklam można posłuchać pod adresem:

"Jesień jest okresem wzmożonej aktywności reklamowej HP. Spodziewamy się, że w najbliższym czasie ilość kampanii reklamowych prowadzonych w tym samym czasie dla tego Klienta wzrośnie. Dla Publicisu jest to zapowiedź bardzo pracowitego okresu." - powiedziała Dagmara Gadomska, Account Executive z agencji Publicis.

Dołącz do dyskusji: Jesienią HP promuje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl