SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rankomat radzi, jak nie przepłacić za OC (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa porównywarki ubezpieczeń OC dla kierowców - Rankomat.pl. Przygotowały ją BTW Zbyszko Cieszyński i Wavemaker.

Spot telewizyjny pokazuje zalety reklamowanej porównywarki - dużą liczbę porównywanych ubezpieczycieli, szybkość i wygoda użytkowania.

Kampania ma zwrócić uwagę kierowcom, że ubezpieczenie OC wcale nie musi być drogie. Każdy ubezpieczyciel ma bowiem prawo zaoferować właścicielowi pojazdu inną cenę tej samej polisy.

Spot emitowany jest od 5 listopada, głównie w stacjach tematycznych, m.in. TVN24 Biznes i Świat, TVN Turbo, Polsat News, Polsat Sport, Eurosport, Eleven Sports. Można go również oglądać na YouTube.

Za produkcję reklamy odpowiada BTW Zbyszko Cieszyński. Za zakup mediów odpowiada Wavemaker.

Dołącz do dyskusji: Rankomat radzi, jak nie przepłacić za OC (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tryton
Ania Lucińska jest w tej reklamie przepiękna. Można oglądać raz za razem tylko dla niej.
0 0
odpowiedź
User
zauważalny
Kiedyś zaatakowałem Rankomat za tą reklamę, bo panienka z małpim uporem dwukrotnie mówiła, że oszczędzamy o PUŁOWĘ. Wreszcie po kilku miesiącach moich ataków, wyślizgano z reklamy pana Januszka, a panienka zaczęła mówić (prawie) prawidłowo POŁOWĘ. Ale w obecnej wersji, zastosowano zbliżenie, gdzie bardzo wyraźnie widać, że zrobiono ja na odtrąbione. Usta ma pomalowane fatalną szminką, w dodatku zauważalnie sztucznie poszerza się wargę górną, co widać bardzo dokładnie. A żeby było jeszcze śmieszniej - lewa, (a z jej strony prawa) strona tej wargi jest pomalowana krzywo z zacięciami i szerzej od reszty. Rozumiem jakieś potknięcia w charakteryzacji do "bitwy pod Grunwaldem". Ale tu, w jednej krótkiej reklamie, z jedną osobą, tak spieprzyć makijaż? To się nadaje tylko do śmietnika. Panienka dość ładna, ale ten makijaż ma zrobiony jak podrzędna tirówka. Na co - w końcu chyba sie tam oglądała - powinna się absolutnie nie zgodzić.
0 0
odpowiedź
User
zauważalny
Panie Cieszyński, nie włożył pan żadnego wysiłku w tą rekalmę. Ratuje ją bowiem tylko dziewczyna, ale ją też pan spieprzył fatalnym makijażem. Zatem do roboty. Ludzie są pamiętliwi. Jak widzą takiego knota reklamowego, nie wierzą zbytnio jej przesłaniu. Chyba, że o to wam chodzi.
0 0
odpowiedź