SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jacek Dzięcielak został udziałowcem Whisper Media Polska

Spółka DGTAL zajmująca się doradztwem mediowym, a należąca do Jacka Dzięcielaka została mniejszościowym udziałowcem firmy Whisper Media Polska, zajmującej się tzw. lokowaniem cyfrowym.

Whisper Media Polska działa na polskim rynku od marca br. i świadczy usługi lokowania cyfrowego. Polega ono na integracji marki z gotowym materiałem emisyjnym stacji telewizyjnych co pozwala na lokowanie produktów reklamodawców nawet 2 dni przed emisją programu. Usługa realizowana przez Whisper Media jest dostępna w ramach portfolio produktów Polsat Media, a pierwszym realizowanym projektem lokowania cyfrowego była kampania marki MODIVO.

Wprowadzenie Whisper Media Polska do Polski nadzorowała projektowo, należąca do Jacka Dzięcielaka, firma doradztwa mediowego DGTAL. Docelowo, Whisper Media z siedzibą w Singapurze będzie większościowym akcjonariuszem w polskim oddziale Whisper Media. DGTAL po zakończeniu projektu wprowadzania usług Whisper Media do Polski zostanie mniejszościowym udziałowcem w polskim oddziale firmy. Jacek Dzięcielak nie podaje liczby nabywanych udziałów ani wartości transakcji.

- Lokowanie cyfrowe realizowane w produkcjach telewizyjnych jest nowoczesnym i nadzwyczaj skutecznym sposobem komunikacji marek. To nowy touchpoint w kampaniach, który jest bardzo dobrze przyjmowany przez konsumentów. Nasze badania pokazują duży wpływ lokowania cyfrowego na wzrost świadomości marki oraz intencji zakupowej - mówi Dzięcielak.

Do lutego br. Jacek Dzięcielak był udziałowcem i prezesem zarządu Double Check, firmy zajmującej się audytem mediów. Swoje udziały odsprzedał Pawłowi Plucińskiemu, zrezygnował też z zasiadania w zarządzie spółki.

Whisper Media Polska jest oddziałem globalnej struktury Whisper Media, która w oparciu o 90-osobowy zespół operacyjny świadczy swoje usługi na wielu rynkach, na pięciu kontynentach dla dziesiątek stacji telewizyjnych i platform OTT, w tym dla Netflixa.

Za działania marketingowe i komercyjne Whisper Media Polska odpowiada Monika Wołczyk, która wcześniej pracowała między innymi w Biurze Reklamy TVP oraz Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Jacek Dzięcielak został udziałowcem Whisper Media Polska

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olek
I to tyle w temacie niezależnego audytu mediowego. Samozaoranie level hard.
0 0
odpowiedź
User
Seweryn Adamski
Ciekawe są też powiązania tego "niezależnego audytu mediowego" z agencją Pure Play...
0 0
odpowiedź
User
Oreo
Kolejnie nieudane przedsięwzięcie? Bo trudno z nim wytrzymać. Myślał że rozdmuchane ego szybko pomoże mu zawojować audyt. Zapomniał że nie jest niezależny, że nie zna się i że rzucił wyzwanie firmom, które budowały pozycję od 15lat (Iam, MS, Stars’i).
0 0
odpowiedź