SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IV Kongres Public Relations

W dniach 19 - 22 kwietnia br.w Rzeszowie wzorem ubiegłych lat spotkają się praktycy, teoretycy i miłośnicy public relations

"Misją Kongresu PR jest propagowanie istoty i narzędzi public relations oraz integracja środowiska." - mówi dr Dariusz Tworzydło, profesor Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, pomysłodawca i jeden z organizatorów. "Już po raz czwarty spotkamy się w kwietniu w Rzeszowie. Tym razem przez kolejne 4 dni eksperci, specjaliści, naukowcy, a także miłośnicy PR z całego świata będą dzielić się wiedzą z zakresu public relations, prezentować swoje osiągnięcia, a także dyskutować o ważnych dla branży problemach." - dodaje. Dlaczego warto i należy tu przyjechać? "Bo to wielkie święto PR, miejsce spotkania ludzi PR z całej Polski. Kongres PR to jedno z nielicznych przedsięwzięć, podczas którego ludzie się autentycznie spierają, a momentami wręcz kłócą. Ale zawsze chodzi im o dobro polskiego public relations." - mówi Andrzej Stolarczyk, przewodniczący Rady Praktyków Kongresu, na co dzień pełniący funkcję Dyrektora Generalnego w RPR Group.

O interesujące tematy rzeszowskiego Kongresu dba Rada Naukowa i Rada Praktyków. Szeroko omawiano już zagadnienia z zakresu kształtowania wizerunku organizacji, zarządzania sytuacją kryzysową oraz zastosowania Internetu, jako narzędzia public relations. Czego możemy spodziewać się w tym roku? "Podczas IV spotkania skupimy się przede wszystkim na wizerunku instytucji finansowych, public relations w samorządach, na współczesnych trendach public relations, kierunkach ich rozwoju, jak również na wkładzie vortali i prasy branżowej w rozwój i popularyzację PR" - wymienia jednym tchem prof. WSIiZ, dr Dariusz Tworzydło. Czy będą to tylko teoretyczne wykłady? "Ależ skąd! W Kongresie uczestniczy wielu praktyków public relations - prezesów agencji PR, dyrektorów i kierowników działów PR, specjalistów PR w administracji państwowej. Zapraszamy znane i cenione osobistości z kręgu mediów, np. naszymi gośćmi byli już Tomasz Kamel, Piotr Kraśko, Agata Passent. Dbamy o ciekawy program i żywą wymianę poglądów. W tym roku uczestników Kongresu również czeka wiele niespodzianek. Mogę jedynie zdradzić, że wśród gości specjalnych będą panowie - Marcin Wrona z TVN i Maciej Orłoś z TVP. Obydwaj są gotowi odpowiedzieć na każde pytanie i podzielić się swoim doświadczeniem zawodowym." - mówi dr Andrzej Stolarczyk. "Każdy znajdzie coś dla siebie!". - zapewnia.

Wśród tegorocznych panelistów będą specjaliści z Wielkiej Brytanii, Ukrainy i Rosji. Pozwoli to spojrzeć zgromadzonym na działalność public relations z szerszej perspektywy oraz poznać doświadczenia i osiągnięcia innych krajów. Nie zabraknie też wystąpień znanych i cenionych polskich praktyków i teoretyków PR. Swoją obecnością zaszczyci nas m.in. prof. dr hab. Jerzy Olędzki z Uniwersytetu Warszawskiego, prof. dr hab. Ryszard Ławniczak - Doradca Ekonomiczny Prezydenta RP, psycholog prof. dr Rafał Krzysztof Ohme, Grzegorz Kiszluk - redaktor naczelny Brief, dr Ada Kostrz - Kostecka - Wiceprezes Polskiej Agencji Prasowej, Dominik Księski - Przewodniczący Stowarzyszenia Prasy Lokalnej, i wiele innych ciekawych postaci z branży PR.

Wieczory to czas spotkań nieformalnych. Organizatorzy dbają o oprawę i atmosferę takich spotkań - przygotowywane są zawsze wartościowe imprezy integracyjne, uroczyste kolacje, występy kabaretów, koncerty, wycieczki, itp. Kongresy uświetnili dotychczas między innymi: Grupa MoCarta, Ireneusz Krosny i kabaret Ani Mru - Mru. Kongres PR jest z roku na rok coraz dłuższy, a program bogaty merytorycznie. Uciechom duchowym nie ma końca, a uczestnicy już podczas gali kończącej Kongres myślą z utęsknieniem o przyszłorocznym spotkaniu.

Dostrzegając rangę rzeszowskiego przedsięwzięcia, swoim patronatem merytorycznym objęły go Związek Firm Public Relations oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Kongres Public Relations zyskuje na popularności. Coraz więcej organizacji i firm wyraża szczere zainteresowanie współpracą przy jego organizacji. Warty podkreślenia jest fakt, że 2004 roku Kongres Public Relations został nominowany do nagrody "Złote Spinacze" w kategorii Event.

Skąd uczestnicy wiedzą o tym wydarzeniu? Czy podejmowane są specjalne działania promujące? "Ranga Kongresu jest tak wysoka, że czyni go dość szeroko znanym. Mimo wszystko, szczegółowe informacje zamieszczamy na bieżąco w mediach oraz na stronie internetowej (kongres.wsiz.rzeszow.pl). Jednakże żadna relacja nie zastąpi osobistego uczestnictwa. Pozostaje nam tylko zaprosić Państwa w kwietniu do Rzeszowa" - mówią organizatorzy.

Dołącz do dyskusji: IV Kongres Public Relations

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl