SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Istota sportu, istota elegancji” - Krzysztof Hołowczyc w nowej kampanii Atlantic

Na początku grudnia ruszy kolejna kampania reklamowa zegarków Atlantic z udziałem Krzysztofa Hołowczyca. Akcję przygotowały firmy Media Inn i Kuźnia PR.

Nowa kampania zegarków Atlantic z Krzysztofem Hołowczycem będzie reklamować ich dwa modele. Oprócz eleganckiego Power Reserve - znanego z wcześniejszych reklam z Hołowczycem - promowany będzie zegarek Skipper Chronograf. Pierwsze z tych urządzeń będzie reklamowane pod hasłem „Istota sportu”, a drugie - „Istota elegancji”. Wszystkie zdjęcia na potrzeby akcji wykonał Jacek Poręba.


Kampania od początku grudnia będzie prowadzona w prasie, internecie (m.in. social media) oraz na outdoorze (plakaty, billboardy). Przygotowaniem całej akcji, w tym zakupem mediów, zajęła się firma Media Inn, natomiast działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR. 

Dołącz do dyskusji: „Istota sportu, istota elegancji” - Krzysztof Hołowczyc w nowej kampanii Atlantic

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maria Awar
Media Inn - czyli nie dom mediowy, nie szałas mediowy ale "Inn"- czyli gospoda mediowa....kurcze niesamowite. Firma nawet nie ma strony internetowej... Pewnie nie było również przetargu...
0 0
odpowiedź
User
Awaria
Kuźnia Pr tez nie ma strony..he, he...
0 0
odpowiedź
User
Janusz Kaprowicz
Maria Awar, wzrusza mnie Twoja ignorancja. Google nie bolą aby poszukać czy kuźni, czy media inn. Dla przykładu: www.mediainn.pl - na rynku 19 lat... Mówiąc prościej jedna z najstarszych agencji o jakiej słyszałem w PL.
0 0
odpowiedź