SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IQ Marketing dla marki Palmolive

Pod hasłem "Paszport do piękna" Colgate-Palmolive Poland rozpoczyna promocję konsumencką wybranych kosmetyków marki Palmolive

Za opracowanie koncepcji, kreacji i mechaniki promocji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing (Poland). 

  Promocja skierowana jest do kobiet nowoczesnych, w wieku 18-45 lat, mieszkanek średnich i dużych miast, prowadzących aktywny tryb życia, dbających o swój wygląd i tym samym dobre samopoczucie. 

Celem promocji jest utrwalenie naturalnego i nowoczesnego wizerunku marki Palmolive, stworzonej aby zapewniać najlepszą pielęgnację kobiecej skórze, dbać o jej delikatność i utrzymanie naturalnego piękna. Działania promocyjne mają również zachęcić konsumentki do spróbowania nowych wariantów kosmetyków Palmolive.

Promocja oparta jest na mechanizmie loterii promocyjnej, w której do wygrania jest 6 dwuosobowych wycieczek do Grecji, Włoch i na Wyspy Kanaryjskie oraz 600 nagród dodatkowych w postaci zestawów kosmetyków Palmolive. W loterii może wziąć udział każdy, kto zakupi co najmniej jeden promocyjny produkt i wyśle SMS pod wskazany numer z symbolem wybranego miejsca podróży. Liczba zgłoszeń uzależniona jest od ilości zakupionych produktów.

W ramach komunikacji promocji w sieciach handlowych zostaną umieszczone materiały POS, odbędą się animacje sprzedaży, a klientki otrzymają "paszporty do piękna" informujące o zasadach promocji, prezentujące całą gamę kosmetyków Palmolive oraz uroki miejsc, do których Palmolive zaprasza. W magazynach Olivia, Tina, Claudia, Viva i Wysokie Obcasy zostaną zamieszczone reklamy prasowe, a wraz z tygodnikiem "Pani Domu" kolportowana będzie ulotka-paszport.

Kreację materiałów POS i reklam prasowych przygotowała agencja IQ Marketing. Za obsługę platformy SMS-owej odpowiedzialna jest agencja marketingu mobilnego MobiJOY!.

Sprzedaż produktów objętych promocją potrwa do 30 czerwca 2005. Obejmuje następujące produkty Palmolive: mydła w płynie, żele pod prysznic - w tym nowość z serii Thermal Spa, płyny do kąpieli, szampony, pianki i lakiery do włosów, pianki i żele do golenia.

Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla marki Palmolive

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl