Internet zwiększa oglądalność programów i seriali telewizyjnych
Widzowie, którzy znajdą program lub serial telewizyjny w sieci, zaczynają go oglądać również w telewizji.
Z badania przeprowadzonego przez Yahoo i agencję interaktywną Deep Focus wynika, że 19 procent respondentów, którzy znaleźli w sieci program lub serial przed jego telewizyjną premierą, ogląda go później na małym ekranie - informuje serwis ClickZ.
Tak samo było w przypadku 13 procent badanych, którzy dany program lub serial znaleźli online już po tym jak został on wyemitowany w telewizji.
Z kolei 70 procent respondentów, którzy szukali w sieci programu lub serialu przed premierą jego drugiego sezonu, później regularnie oglądało go w telewizji. Natomiast w przypadku gdy drugi sezon programu lub serialu już się rozpoczął, 39 procent szukających na jego temat informacji w sieci oglądało go później na małym ekranie.
Wyniki tego badania pokazują, że odpowiednia promocja w internecie i dostarczanie użytkownikom jak największej liczby informacji, pozytywnie wpływa na telewizyjną oglądalność programów i seriali.
źródło: ClckZ
Dołącz do dyskusji: Internet zwiększa oglądalność programów i seriali telewizyjnych