SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internet zwiększa oglądalność programów i seriali telewizyjnych

Widzowie, którzy znajdą program lub serial telewizyjny w sieci, zaczynają go oglądać również w telewizji.

Z badania przeprowadzonego przez Yahoo i agencję interaktywną Deep Focus wynika, że 19 procent respondentów, którzy znaleźli w sieci program lub serial przed jego telewizyjną premierą, ogląda go później na małym ekranie - informuje serwis ClickZ.

Tak samo było w przypadku 13 procent badanych, którzy dany program lub serial znaleźli online już po tym jak został on wyemitowany w telewizji.

Z kolei 70 procent respondentów, którzy szukali w sieci programu lub serialu przed premierą jego drugiego sezonu, później regularnie oglądało go w telewizji. Natomiast w przypadku gdy drugi sezon programu lub serialu już się rozpoczął, 39 procent szukających na jego temat informacji w sieci oglądało go później na małym ekranie.

Wyniki tego badania pokazują, że odpowiednia promocja w internecie i dostarczanie użytkownikom jak największej liczby informacji, pozytywnie wpływa na telewizyjną oglądalność programów i seriali.

źródło: ClckZ

Dołącz do dyskusji: Internet zwiększa oglądalność programów i seriali telewizyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl