Internet za 1 zł miesięcznie w Netii
Netia wprowadziła nową promocję, w ramach której przez pierwsze pół roku, klienci otrzymają internet za 1 zł miesięcznie, a pakiet Internet+telefon - za 2 złote. Ofertę wspiera kampania reklamowa z udziałem Tomasza Kota, który wciela się w postać hipnotyzera.
W ramach "Hipnotyzującej promocji", wszyscy nowi i przedłużający umowy klienci - wybierając kontrakt na okres 24 miesięcy - przez pierwsze 6 miesięcy za internet zapłacą 1 zł miesięcznie, a za pakiet internet+telefon 2 zł miesięcznie. Po tym okresie wysokość miesięcznego abonamentu wyniesie tyle, ile we wcześniejszych promocjach. W efekcie, średni abonament za internet Netii o prędkości 1 Mb/s, przy zakupie w pakiecie z telefonem, wyniesie 37 zł. Zaś średni miesięczny abonament za łącze o szybkości 8 Mb/s to 59,50 zł.
"W nowej promocji średnia wysokość abonamentów w Netii znacząco
spada, dając nawet kilkusetzłotowe oszczędności w stosunku do
dotychczas obowiązujących promocji. W porównaniu do oferty innych
operatorów, korzystając z łączy Netii o wyższych prędkościach w
okresie trwania umowy można zaoszczędzić nawet do 1,5 tys. złotych.
Tak wyjątkowa promocja musi być więc automatycznie wsparta
wyjątkową kampanią reklamową" - powiedział Michał Dolny, dyrektor
marketingu Netii.
W kampanii reklamowej, towarzyszącej nowej promocji, główną rolę
ponownie zagra Twarz Netii, czyli Tomasz Kot. Tym razem wcieli się
on w postać hipnotyzera.
Kampania pojawi się 28 września br. w prasie, a od 1 października
br. będzie obecna w telewizji (spoty 45, 30 i 15 sek.), radiu
(spoty 30 i 15 sek.) oraz w internecie (kampania bannerowa na
szerokozasięgowych portalach oraz niestandardowe aplikacje do
pobrania - wygaszasz ekranu oraz program do tworzenia "osobistych"
filmów z hipnotyzerem).
Za kreację kampanii odpowiada agencja Brasil, zaś za planowanie mediów ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Internet za 1 zł miesięcznie w Netii