SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internet pomaga British Airways

British Airways podwoiło zyski dzięki wprowadzeniu systemu zamawiania biletów przez Internet, samoobsługowych kiosków i usług informacji online

Dzięki restrukturyzacji systemu połączeń krótkiego zasięgu, wprowadzeniu nowego systemu płacenia oraz wykorzystaniu popularności transakcji online roczny zysk brutto brytyjskich linii lotniczych wzrósł w 2003r. do 230mln funtów, podczas gdy rok wstecz wyniósł tylko 135mln funtów.

W opinii Roda Eddingtona, szefa wykonawczego British Airways, większe wykorzystanie nowoczesnych technologii umożliwiło przyciągnięcie większej liczby klientów oraz ogromną redukcje kosztów operacyjnych, np. związanych z drukowaniem biletów. „W Wielkiej Brytanii dwóch na trzech pasażerów BA podróżuje z e-biletem” – powiedział Eddington.

Pod koniec ubiegłego roku Paul Coby, szef biura prasowego BA mówił, że wykorzystanie zdobyczy sektora IT może być “kluczowym czynnikiem” rozwoju linii lotniczej, umożliwiając poprawę jakości usług świadczonych klientom oraz lepsze zarządzanie samolotami i zasobami ludzkimi. „W tym roku zainstalowaliśmy 191 nowych kiosków samoobsługowych i ponad 50% wszystkich biletów na loty bliskiego zasięgu sprzedawanych jest w Wielkiej Brytanii za pośrednictwem strony ba.com” – powiedział Coby.

Dołącz do dyskusji: Internet pomaga British Airways

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl