SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internauci wybiorą nowy smak cukierków Mentos

W ramach promowanej wizerunkiem Neymara, piłkarza FC Barcelony, kampanii marki Mentos w Brazylii, użytkownicy Facebooka zadecydują o nowym smaku cukierków.

W związku z kampanią uruchomiona została specjalna aplikacja na Facebooku, w której brazylijscy internauci mogą głosować na swoje ulubione smaki Mentosów. Najpopularniejsze dwa wybrane przez internautów oraz Neymara w styczniu 2014 roku zostaną wprowadzone na rynek.

Mentos jest aktualnie obecny w 150 krajach, gdzie zatrudnia łącznie 17 tys. osób. Neymar podpisał umowę z brazylijskim oddziałem firmy w maju br., jeszcze przed swoim transferem do FC Barcelony, czego rezultatem jest kampania o nazwie „Mentosbol”. W lipcu br. koncern poinformował o odnotowaniu 30-procentowego wzrostu zainteresowania produktami sygnowanymi wizerunkiem piłkarza. W ramach współpracy Brazylijczyk będzie twarzą cukierków przez najbliższe dwa lata.

Dołącz do dyskusji: Internauci wybiorą nowy smak cukierków Mentos

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl