SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Interia.pl stawia na Nugg.ad

Interia.pl i niemiecka firma Nugg.ad podpisały umowę o wzajemnej współpracy. Dotyczy ona wykorzystywania systemu predykcyjnego targetowania behawioralnego opracowanego przez Nugg.ad do budowania zaawansowanych kampanii reklamowych.

System ten umożliwia tworzenie kompleksowych profili użytkowników portalu na podstawie danych o zainteresowaniach produktowych, stylu życia oraz danych demograficznych użytkownika, w połączeniu z tradycyjnymi informacjami o treściach stron, odwiedzanych przez niego w sieci - podano w komunikacie.

Dołącz do dyskusji: Interia.pl stawia na Nugg.ad

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl