Interia.pl i Radio Eska przygotowała wspólną ofertę sprzedaży
Działy sprzedaży portalu Interia.pl oraz Radia Eska przygotowały wspólną ofertę pakietów sponsorskich.
Celem współpracy jest stworzenie spójnego, multimedialnego produktu reklamowego, opartego na nowych rozwiązaniach sponsoringowych. Poszerzenie oferty handlowej będzie stanowiło dodatkową wartość sprzedażową dla klientów - podano w komunikacie.
-Przygotowanie wspólnej oferty pakietów sponsorskich jest początkiem szerszej współpracy pomiędzy naszymi działami sprzedaży. Dzięki bardzo dużej elastyczności obu mediów, sukcesywnie będziemy wprowadzać nowe pakiety dla klientów i rozbudowywać wspólną ofertę. -mówi Marcin Dobrzyniecki, Z-ca Dyrektora Handlowego ds. Produktu Reklamowego Interia.pl.
-Współpraca ESKI i Interia.pl jest wynikiem założonej przez TIME strategii kreowania kompleksowych projektów skierowanych do młodej grupy celowej. Chcemy oferować reklamodawcom, kierującym komunikację do młodych ludzi, precyzyjnie targetowane i kosztowo optymalne rozwiązania multimedialne. - mówi Michał Marzysz, Product Manager z Radia Eska.
Oferta jest ważna do końca grudnia 2007 roku.
Dołącz do dyskusji: Interia.pl i Radio Eska przygotowała wspólną ofertę sprzedaży