'Intensywna w każdym kawałku' w kampanii kobiecych czekolad Wedla
Rusza kampania reklamowa wprowadzająca trzy linie kobiecych czekolad Wedla. Akcja pod hasłem "Intensywna w każdym kawałku" obejmuje prasę, outdoor i marketing szeptany.
Startująca właśnie kampania Wedla reklamuje wprowadzone do sprzedaży we wrześniu trzy linie mlecznych czekolad: z orzechami nerkowca i wiórkami kokosowymi, z suszoną morelą i ciasteczkami oraz z orzechami nerkowca i wiórkami kokosowymi. Wykorzystywane w akcji layouty nawiązują do wyglądu opakowań tych produktów opartego na roślinnej ornamentyce w wyrazistych kolorach. Kampania, skierowana podobnie jak same czekolady przede wszystkim do kobiet, przebiega pod hasłem "Intensywna w każdym kawałku".
Akcja jest prowadzona w prasie (główne tytuły kobiece), na outdoorze (nośniki na przystankach i siatki wielkoformatowe w największych miastach) oraz w ramach marketingu szeptanego i samplingów. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca listopada - przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia, natomiast za przeprowadzenie akcji samplingowych odpowiada agencja StreetCom.
Dołącz do dyskusji: 'Intensywna w każdym kawałku' w kampanii kobiecych czekolad Wedla