SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Innowacyjna kampanii firmy Nokia

Innowacyjne zastosowanie streamingu w internetowej kampanii nowego telefonu Nokia 6630

W ubiegłym tygodniu rozpoczęła się internetowa kampania smartfonu Nokia 6630, która będzie trwać do połowy marca.

Nokia 6630 to telefon komórkowy wyposażony w zaawansowane funkcje multimedialne dostosowane do usług telefonii nowej generacji, umożliwiający m.in. pobieranie i odtwarzanie plików  wideo. W celu podkreślenia tych funkcji produktu, kreacje użyte w kampanii internetowej wykorzystują technologię streamingu. Na bannerach umieszczone jest statyczne zdjęcie telefonu zaś w miejscu wyświetlacza emitowany jest spot reklamowy - takie rozwiązanie imituje strumieniową transmisję wideo dostępną w sieciach komórkowych wykorzystujących szybką transmisję danych w technologii 3G. Streaming to technologia pozwalająca na prezentowanie przekazu video/audio na komputerze użytkownika w czasie rzeczywistym. W omawianej kampanii Nokia 6630 technologia ta została zastosowana w innowacyjny sposób co pozwoliło podkreślić istotne cechy użytkowe telefonu.

Koncepcja kampani oraz mediaplan został przygotowany przez Beyond Interactive - dział mediów interaktywnych domu mediowego MediaCom, a technologiczną stronę projektu opracowała agencja  interaktywna K2 we współpracy z portalami Onet.pl i Interia.pl na których realizowana jest kampania.

Dołącz do dyskusji: Innowacyjna kampanii firmy Nokia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl