Inne kryterium oceny popularności stron internetowych
Nielsen/NetRatings, jeden z wiodących serwisów badających ruch w internecie, planuje wycofanie się z oceniania popularności witryn na podstawie liczby odwiedzin.
Zamiast tego chce się skupić na mierzeniu czasu, jaki odwiedzający spędzają na danej stronie.
Firma już od jakiegoś czasu monitoruje średni czas spędzony na witrynie oraz średnią liczbę sesji przypadającą na użytkownika. Dodatkowo, teraz zacznie sporządzać raporty na temat łącznej ilości czasu i liczby sesji dla wszystkich odwiedzających. Ma to dać ogłoszeniodawcom, inwestorom i analitykom szerszy obraz tego, które strony cieszą się największa popularnością.
Nielsen nadal będzie dostarczał informacje o liczbie odwiedzin,
ale nie będzie ich oficjalnie oceniał pod względem popularności,
przynajmniej, jeśli chodzi o to kryterium. Przedstawiciele firmy
twierdzą, że czas spędzony na stronie jest lepszym wskaźnikiem
zaangażowania użytkownika.
Źródło: Neowin
Dołącz do dyskusji: Inne kryterium oceny popularności stron internetowych