ING F1 Renault Team
ING Group zostało patronem jednego z Teamów F1. W zespole znajdują się: kierowcy Giancarlo Fisichella i Heikki Kovalainen oraz dwaj testerzy - Nelson Piquet Jr i Ricardo Zonta.
Stan wyjściowy
W roku 2007 ING Group zostało patronem jednego z Teamów F1. W
zespole znajdują się: kierowcy Giancarlo Fisichella i Heikki
Kovalainen oraz dwaj testerzy - Nelson Piquet Jr i Ricardo
Zonta.
Działanie
W maju 2007 r. uruchomiono stronę internetową poświeconą tematyce
Formuły 1. Internauci mogli śledzić na niej aktualne wyścigi GP,
oglądać tory, czytać reportaże z trasy wyścigów pisane przez samego
Heikkiego Kovalainena. Dodatkową atrakcją była możliwość
wystartowania w Grand Prix
ING, które gwarantowało zwycięzcy wyjazd na GP Brazylii oraz
kilkudniowy pobyt w hotelu w samym San Paolo. Konkurs kierowany był
do wszystkich mających ochotę na wspólną zabawę ze znajomymi.
Komentarz
Layout uruchomionej w maju 2007 r. strony internetowej poświęconej
tematyce Formuły 1.
Konkurs "Klikaj i wygrywaj nagrody!"
Zabawa składała się z dziesięciu tygodniowych etapów, w których
wyłaniano ośmiu zwycięzców.
O zwycięstwie decydowała liczba kliknięć w bolid danego
użytkownika. Częstotliwość klikania była na poziomie raz na 30
minut. Kluczem dla przodowników było zaproszenie do zabawy jak
największej liczby osób, które głosowały na wskazany wcześniej
pojazd. Zwycięzcą GP ING została osoba, która posiadła na swoim
koncie największą liczbę zwycięstw poszczególnych etapów.
Komentarz
Na stronie można było zapoznać się z ciekawostkami dotyczącymi
bolidów uczestników wyścigu,
a także poznać dokładny rozkład tras poszczególnych wyścigów.
Wyniki
W czasie trwania zabawy w klikanie na serwis www.f1.ing.pl trafiło 3 250
000 userów, co daje ok. 25% całej populacji
internautów.
Wynik bardzo atrakcyjny, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę czas
trwania konkursu: lipiec-wrzesień (okres wakacyjny). W konkursie
łącznie wzięło udział 6 500 osób. Gracze
wygenerowali ponad 200 000 głosów - należy
pamiętać, że głos zliczony to taki, który został potwierdzony
poprzez kliknięcie w link wysyłany na podany wcześniej adres.
Analizując wyniki możemy stwierdzić, że atrakcyjność akcji
wzbudziła bardzo duże zainteresowanie Internautów.
Realizacja projektu - agencja interaktywna OS3 multimedia.
Dołącz do dyskusji: ING F1 Renault Team