SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Inea wirtualnym operatorem komórkowym

Wielkopolska sieć kablowa Inea 18 stycznia br. uruchomi usługę wirtualnej telefonii komórkowej, która skierowana będzie przede wszystkim do abonentów operatora. W ofercie znajdą się dwie taryfy, a usługa świadczona będzie o współpracę z firmą Telogic i infrastrukturę Orange.

Przygotowania do wprowadzenia usługi telefonii komórkowej przez Inea trwały rok. Jak mówi nam Maciej Janas, członek zarządu spółki ds. marketingu i sprzedaży, wprowadzana właśnie usługa ma sprawić, że oferta sieci będzie jeszcze bardziej kompleksowa dla abonentów i przyczyni się do  lojalizacji jej klientów. - Naszą usługą MVNO należy rozpatrywać w ramach pakietu usług zintegrowanych, nie chcemy konkurować z dużymi operatorami GSM - podkreśla Janas.

W ofercie znajdą się dwie taryfy: Inea 25 z abonamentem w wysokości 25 zł i Inea 50 z abonamentem w cenie 50 zł Opłata za minutę połączenia do sieci stacjonarnych i komórkowych wyniesie 0,29 zł (0,64 zł do Play i Cyfrowego Polsatu), a SMS kosztować będzie 0,18 zł. W pakietach znajdzie się odpowiednio 30 i 70 darmowych minut wymiennych na SMS-y, zaś dodatkowe minuty będzie można uzyskać decydując się na wykupienie innych usług operatora - w przypadku posiadania trzech usług i taryfy Inea 50 będzie można otrzymać dodatkowo 160 darmowych minut. W ofercie znajdą się aparaty telefoniczne, które będą udostępniane od 1 zł. W przyszłości ma się pojawić także oferta pre-paid.

Inea, który posiada obecnie łącznie 134 tys. abonentów, liczy, że w ciągu roku liczba klientów usługi telefonii komórkowej wyniesie 10 tys. - Gdy usługa ta osiągnie liczbę kilkunastu tys. abonentów to wtedy może osiągnąć próg rentowności - deklaruje ostrożnie Maciej Janas.

Przy świadczeniu usługi telefonii komórkowej Inea korzystać będzie z infrastruktury operatora Orange. Za stronę techniczną usługi odpowiadać będzie duńska spółka Telogic, która jako MVNE (Mobile Virtual Network Enabler) weźmie na siebie takie działania jak obsługa klienta, billingi czy karty SIM

Działania promocyjne nowej usługi zaplanowano na cały rok. W pierwszej jego połowie mają mieć charakter edukacyjny, w drugiej - pojawią się reklamy skojarzeniowe. Promocja obejmie miejscowości w woj. wielkopolskim, gdzie działa sieć, a reklama w każdym z miast nawiązywać będzie do jego charakterystycznych elementów. W kampanii wykorzystane zostaną billboardy, plakaty, reklamy na tramwajach, lokalna prasa, radio i telewizja (m.in. kanał WTK) oraz internet (kampanie geolokalizowane w Onet.pl czy Google). Działania prowadzone będą też w biurach obsługi klienta oraz z wykorzystaniem mailingu bezpośredniego. Za kreację kampanii odpowiadają agencje Krea.tiff i Target Marketing, a media zaplanowała spółka we własnym zakresie.



Inea jako druga sieć kablowa w Polsce rozpoczyna działalność jako MVNO. W czerwcu 2008 roku z usługą telefonii komórkowej wystartowała warszawska sieć Aster, która do końca września ub.r. pozyskała dla niej 36 tys. abonentów. W grudniu ub.r. mobilne usługi głosowe udostępnił także operator Multimedia Polska, ale w odróżnieniu od konkurentów oferuje on telefon działający w sieci bezprzewodowej Wifi. Usługa nosi nazwę mobilfon i oferowana jest na razie w czterech miastach.

  • Więcej informacji:
  • Inea

Dołącz do dyskusji: Inea wirtualnym operatorem komórkowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl