SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ice w kolorze Green

Akcja promująca nowy smak popularnej herbaty Lipton Ice Tea

Agencja Great Open House rozpoczęła akcję promującą nowy smak popularnej herbaty Lipton Ice Tea. Akcja "Green Tea" opiera się na mechanizmie buy&get i realizowana jest w hipermarketach w całej Polsce. Celem "Green Tea" jest poinformowanie konsumentów o nowym, zdrowym smaku Ice Tea i zachęcenie do zakupu pozostałych smaków Lipton Ice Tea, czyli mango, peach i lemon.

"Green Tea" realizowana przez Agencję Great Open House rozpoczęła się 30 lipca i będzie trwała przez trzy kolejne weekendy. Hostessy "Green Tea" prowadzą aktywnie sprzedaż przy półkach, promując wszystkie smaki Lipton Ice (mango, peach, lemon i green) prowadząc jednocześnie degustację nowego smaku - Green Tea. Na uwagę zasługuje ciekawy mechanizm degustacyjny, w postaci zielonego pasa z przegródkami, pozwalający na estetyczne i sprawne nalewanie napoju. Dziewczyny ubrane w apetyczne żółte kapelusze, zielone koszulki i żółte spódniczki z logo informują o zasadach przyznawania "gratisów" i zachęcają do zakupu produktów Ice Tea. Przy zakupie 1,5 litra dowolnie wybranego smaku Ice Tea konsument otrzymuje praktyczny i jednocześnie ładny trójwymiarowy magnes na lodówkę, a przy zakupie 3 litrów promowanych napojów - szklankę z logiem Ice Tea.

Atrakcyjny wizualnie strój, czas wybrany na realizację akcji i nowatorski mechanizm degustacyjny, spowodują wg Nas, iż akcja przyniesie oczekiwane rezultaty - powiedziała Aleksandra Dybowska Account Executive w agencji Great Open House.

Nowy smak Ice tea - Green Tea, został wprowadzony na rynek, jeszcze w zeszłym roku przez firmę Unilever Polska, która była właścicielem brandu do końca 2003 roku. Marka Ice Tea została przejęta przez firme Pepsi Cola General Bottlers na początku br. a akcja "Green Tea" jest elementem realizowanej dla tej marki komunikacji marketingowej - powiedziała Aneta Dworak Brand Manager Lipton Ice Tea.

Celem akcji "Green Tea" jest podniesienie świadomości marki przy jednoczesnym zachęceniu do spróbowania nowego smaku Ice Tea i zakupu trzech pozostałych smaków.

"Green Tea" promowana jest również przez cały okres wakacji nad morzem i na Mazurach przez Słoneczny Patrol Ice Tea.

Dołącz do dyskusji: Ice w kolorze Green

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl