IAB: będą grupy robocze, nowi członkowie
Rada Nadzorcza Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaaprobowała powołanie grup roboczych oraz przyjęcie nowych członków nadzwyczajnych. Zmianie uległ również człon nazwy Związku.
Na nadzwyczajnym posiedzeniu Rady, 29 czerwca br., do Związku dołączyły firmy: Bluerank, Mindshare Polska Sp. z o.o. oraz Bankier.pl. Tym samym liczba członków IAB Polska wzrosła do 28.
Rada Nadzorcza zaaprobowała także powołanie grup roboczych. Obszary, których dotyczą to: dobre praktyki w nowych mediach, marketing w wyszukiwarkach, wyszukiwanie lokalne, rynek ogłoszeniowy, multimedia (Video), e-mail marketing, aspekty prawne nowych mediów, badania/raporty, kreacje w nowych mediach (standardy), społeczności internetowe. Grupy robocze rozpoczynają pracę już w najbliższych dniach.
- Grupy robocze mają za zadanie promocję poszczególnych segmentów rynku interaktywnego wśród szerszego audytorium osób zajmujących się marketingiem. Liczymy, że w oparciu o praktyczną wiedzę naszych członków na co dzień pracujących w wąskich specjalizacjach uda nam się przekazać rynkowi naprawdę wartościową wiedzę. Z czasem mamy nadzieję wypracować również kodeksy dobrych praktyk i standardy - mówi Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska.
Podczas posiedzenia Rady Nadzorczej zmieniono człon nazwy
Związku z "Internet" na "Interactive". Nowa nazwa brzmi: Związek
Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau
Polska.
Rezygnację ze stanowiska członka Zarządu Związku zgłosił Gwidon
Humeniuk z Ad.Net SA. Na jego miejsce powołany został Marcin
Dobrzyniecki z portalu Interia.pl, który będzie odpowiadał za
badania i analizy oraz rozwój strony internetowej Związku.
Dołącz do dyskusji: IAB: będą grupy robocze, nowi członkowie