SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

I-III kwartał 2012: pisma męskie straciły, liderem „Men’s Health”

W pierwszych trzech kwartałach br. wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „CKM”. Liderem zestawienia pozostał miesięcznik „Men’s Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health" (Motor-Presse Polska) w pierwszych trzech kwartałach br. wyniosła 59 327 egz. i względem analogicznego okresu ub.r. była niższa o 3,5 proc.

Drugie miejsce zajął ”Playboy” (Marquard Media Polska), który zanotował spadek wynoszący 23,58 proc., co dało mu w efekcie wynik sprzedażowy na poziomie 44 967 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się „CKM” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem spadła o 23,58 proc. do 44 967 egz. Był to jednocześnie największy spadek w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl I-III kwartał
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 59327 61478
Playboy 47017 50163
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 44967 58839
Logo 42069 49534
Wirtualnemedia.pl
Forbes. Profit 31018 36185


We wrześniu br. liderem sprzedaży także został „Men's Health" (58 069 egz.; spadek względem września ub.r. o 8,59 proc.). Jednak na drugim miejscu uplasował się już „CKM” (46 065 egz.; w dół o 19,97 proc. - największy spadek w zestawieniu), a na trzecim było pismo „Playboy” (42 035 egz.; spadek o 10,06 proc.).

Wirtualnemedia.pl wrzesień
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 58069 63779
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 46065 57565
Playboy 42035 46735
Logo 39168 46608
Wirtualnemedia.pl
Forbes. Profit 27251 38153

Dołącz do dyskusji: I-III kwartał 2012: pisma męskie straciły, liderem „Men’s Health”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Men
Te spadki to dopiero początek. Dzieci na umowach śmieciowych już wam za darmo nie dostarczą tekstów jak do tej pory, a za honoraria, które płaci się medialnym wyrobnikom, nic wam nic nie kupi, bo lepsze teksty znaleźć można w internecie za darmochę.
0 0
odpowiedź