SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

HYPERmedia liderem wśród agencji interaktywnych

W najnowszym rankingu opublikowanym przez "Impact" - opiniotwórczy miesięcznik branży marketingowej - firma HYPERmedia zajęła pierwsze miejsce wśród agencji interaktywnych działających na polskim rynku.

Pierwszą reakcją na nowinę w zespole agencji była radość, satysfakcja i silne emocje. Cały zespół pracował ciężko przez ostatnie dwa lata, aby HYPERmedia osiągnęły obecną pozycję. Brak wsparcia przez zewnętrzny kapitał i trudna sytuacja na rynku nie zniechęciła do walki o przełamanie monopolu i zajęcie miejsca w ścisłej czołówce.

Opłaciły się starania, mające na celu wypracowanie unikalnego systemu obsługi klienta. Według Sławomira Stępniewskiego - prezesa agencji "Postrzeganie firmy jako lidera pod względem mierzalności efektów jest wynikiem inwestycji w badania. Zajęta pozycja utwierdza nas w przekonaniu, że dalsze inwestycje w systemy ulepszania jakości obsługi klienta są dobrą drogą rozwoju"

Tłumaczy to wdrażanie systemu CRM, realizowane obecnie w HYPERmedia. System tworzony jest pod kątem specyficznych potrzeb działań agencji i oczekiwań klientów. HYPERmedia tworzą model systemu CRM dla swojego sektora rynkowego, jako że gotowy model dla agencji interaktywnych jeszcze nie istnieje i nigdzie go dotychczas nie wdrożono.

Firma HYPERmedia w dalszym ciągu nastawiona jest na ewolucję w kierunku tworzenia systemu gwarantującego klientowi powtarzalność sukcesu.

Jednym z kolejnych posunięć w tym kierunku ma być rozpoczęcie procesu certyfikacji ISO od stycznia 2003 roku.

"Dedykujemy naszą pierwszą pozycję Klientom, dziękując za powierzone nam zaufanie oraz zespołowi HYPERmedia. Mamy nadzieję, że miejsce w rankingu potwierdza trafność wyboru naszej agencji do obsługi" powiedział podsumowując Stępniewski.

Dołącz do dyskusji: HYPERmedia liderem wśród agencji interaktywnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl