SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

HSBC promuje usługę Premier

Bank HSBC rozpoczął kampanię reklamową wprowadzanej na polski rynek usługi HSBC Premier. Skierowana do osób zamożnych oferta promowana jest w pierwszym etapie akcji w outdoorze i internecie.

HSBC Premier to usługa, w której każdy klient jest rozpoznawany, obsługiwany i ma dostęp do swoich finansów w najbardziej odległych miejscach globu, a dzięki nowoczesnej platformie internetowej może zawsze sprawdzić stan wszystkich swoich rachunków. Polska jest 39 krajem, w którym bank HSBC uruchamia tą ofertę, wspierając ją kampanią reklamową.

Ponieważ usługa kierowana jest do osób zamożnych, prowadzących międzynarodowy tryb życia, do podobnego - określonego na zasadach marketingu segmentowego - grona odbiorców adresowane są działania promocyjne obejmujące w pierwszym etapie outdoor i internet. Kampania podkreśla bezkonkurencyjną pozycję banku HSBC w porównaniu z innymi instytucjami finansowymi w Polsce ze względu na jego funkcjonowanie w 83 krajach pozwalające klientom korzystanie z usług finansowych praktycznie w dowolnym miejscu na świecie.

hsbc

Motywem przewodnim prowadzonej pod hasłem "Poznaj świat międzynarodowej bankowości" kampanii jest międzynarodowość, a jednocześnie lokalność. W warstwie wizualnej wykorzystano kolor indygo, który jest znakiem rozpoznawczym oddziałów Premier na całym świecie, a także charakterystyczny równik symbolizujący globalną obecność banku. W reklamach obecne są też barwy czerwona i biała, czyli podstawowe kolory logotypu HSBC.

Kreacja jest częścią ogólnoświatowej kampanii stworzonej przez JWT Londyn, a w Polsce zaadaptowanej przez JWT Warszawa. Reklamy usługi HSBC Premiere pojawią się na citylightach przy centrach biznesowych, nośnikach na terenie warszawskiego lotniska Okęcie oraz w internecie (m.in. na portalach Onet.pl, Money.pl, Bankier.pl czy Golf24.pl).

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare.

Na przełomie września i października kampania wejdzie w kolejną fazę - reklamy pojawią się w prasie (tytuły biznesowe i lifestylowe) oraz telewizji. Z różną częstotliwością i natężeniem akcja potrwa do końca obecnego roku.

Dołącz do dyskusji: HSBC promuje usługę Premier

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl