HSBC promuje usługę Premier
Bank HSBC rozpoczął kampanię reklamową wprowadzanej na polski rynek usługi HSBC Premier. Skierowana do osób zamożnych oferta promowana jest w pierwszym etapie akcji w outdoorze i internecie.
HSBC Premier to usługa, w której każdy klient jest rozpoznawany, obsługiwany i ma dostęp do swoich finansów w najbardziej odległych miejscach globu, a dzięki nowoczesnej platformie internetowej może zawsze sprawdzić stan wszystkich swoich rachunków. Polska jest 39 krajem, w którym bank HSBC uruchamia tą ofertę, wspierając ją kampanią reklamową.
Ponieważ usługa kierowana jest do osób zamożnych, prowadzących międzynarodowy tryb życia, do podobnego - określonego na zasadach marketingu segmentowego - grona odbiorców adresowane są działania promocyjne obejmujące w pierwszym etapie outdoor i internet. Kampania podkreśla bezkonkurencyjną pozycję banku HSBC w porównaniu z innymi instytucjami finansowymi w Polsce ze względu na jego funkcjonowanie w 83 krajach pozwalające klientom korzystanie z usług finansowych praktycznie w dowolnym miejscu na świecie.
Motywem przewodnim prowadzonej pod hasłem "Poznaj świat międzynarodowej bankowości" kampanii jest międzynarodowość, a jednocześnie lokalność. W warstwie wizualnej wykorzystano kolor indygo, który jest znakiem rozpoznawczym oddziałów Premier na całym świecie, a także charakterystyczny równik symbolizujący globalną obecność banku. W reklamach obecne są też barwy czerwona i biała, czyli podstawowe kolory logotypu HSBC.
Kreacja jest częścią ogólnoświatowej kampanii stworzonej przez JWT Londyn, a w Polsce zaadaptowanej przez JWT Warszawa. Reklamy usługi HSBC Premiere pojawią się na citylightach przy centrach biznesowych, nośnikach na terenie warszawskiego lotniska Okęcie oraz w internecie (m.in. na portalach Onet.pl, Money.pl, Bankier.pl czy Golf24.pl).
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare.
Na przełomie września i października kampania wejdzie w kolejną fazę - reklamy pojawią się w prasie (tytuły biznesowe i lifestylowe) oraz telewizji. Z różną częstotliwością i natężeniem akcja potrwa do końca obecnego roku.
Dołącz do dyskusji: HSBC promuje usługę Premier