SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

HRK rośnie w siłę

Kolejny rekord oglądalności portalu HRK

Serwis rekrutacyjny HRK.PL osiągnął w styczniu rekordową oglądalność 7 mln 400 tys. odsłon miesięcznie i jak wskazują statystyki z każdym miesiącem przyrasta liczba użytkowników serwisu - czytamy w komunikacie nadawcy.

W porównaniu z poprzednim miesiącem oglądalność strony wzrosła o ponad milion odsłon. Wzrost oglądalności serwis zawdzięcza akcjom promocyjnym, rosnącej popularności części informacyjnej portalu oraz programu telewizyjnego Przystanek Praca, kontynuacji akcji "Szukasz Pracy - Ucz się Angielskiego" oraz stałemu poszerzaniu współpracy z prasą studencką, biznesową oraz wieloma instytucjami i mediami.

HRK.PL jest najszybciej rozwijającym się portalem poświęconym zagadnieniom rynku pracy w Polsce. Po 6 miesiącach funkcjonowania, we wrześniu 2001 odwiedzalność portalu wynosiła 1 mln odsłon miesięcznie. Od tego czasu wyniki oglądalności przerosły oczekiwania jego twórców - w styczniu 2005 roku osiągnęły rekordowy poziom 7 milionów 400 tys. odsłon miesięcznie. Takimi wynikami oglądalności na polskim rynku i tak szybkim jej przyrostem nie może się pochwalić żaden inny serwis rekrutacyjny działający w naszym kraju.

Równocześnie ze wzrostem oglądalności, następuje stały wzrost liczby zarejestrowanych w bazie użytkowników. Do chwili obecnej w portalu HRK.PL zarejestrowało się 260 000 Internautów, w tym ponad 100 000 wypełniło w 100% rozbudowany kwestionariusz zawodowy(CV). Wśród kandydatów, którzy powierzyli HRK.PL swoje dane osobowe niemal 60% stanowią osoby z wyższym wykształceniem; ponad 60% zna język angielski co najmniej na poziomie umożliwiającym komunikację; 58% kandydatów to osoby z minimum dwuletnim doświadczeniem zawodowym. Obszary aktywności zawodowej Internautów poszukujących zatrudnienia za pośrednictwem HRK.PL to głównie sprzedaż (24%), informatyka (14%), marketing (11%) i zarządzanie (11%).

Dołącz do dyskusji: HRK rośnie w siłę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl