Hołowczyc reklamuje nowy model telefonu Samsung
Samsung rozpoczął kampanię reklamową swojego nowego telefonu komórkowego. W promocji modelu zawierającego program do nawigacji weźmie udział Krzysztof Hołowczyc.
Nowa kampania reklamowa firmy Samsung realizowana została w
dwóch wersjach: jedna promuje wyłącznie nowy telefon tej marki, a
druga dodatkowo jego model zawierający program do nawigacji. A
ponieważ rzecznikiem reklamowym producenta tej aplikacji jest znany
kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, występuje on w
reklamie.
Rozpoczynająca się kampania będzie obecna w telewizji
(sponsoring programów biznesowych na TVN24), radiu, prasie (tytuły
lifestylowe, branżowe, tygodniki społeczno-polityczne oraz
motoryzacyjne) oraz outdoorze.
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa GonnaBe, natomiast
przeprowadzeniem sesji zdjęciowej na potrzeby promocji agencja
artystyczna Shoot Me.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, który
tym samym kończy współpracę z firmą Samsung.
Kampania potrwa do końca maja i ma wyłącznie charakter lokalny.
Dołącz do dyskusji: Hołowczyc reklamuje nowy model telefonu Samsung