Hołowczyc i Czachor reklamują oleje Platinum
Pod hasłem "Oleje testowane przez ekspertów" rozpoczęła się kampania reklamowa olejów Platinum. W akcji biorą udział polscy kierowcy rajdowi, m.in. Krzysztof Hołowczyc i Jacek Czachor.
Prowadzona od początku października kampania reklamowa olejów Platinum ma charakter wizerunkowo-konkursowy. W akcji pod hasłem "Oleje testowane przez ekspertów" występują kierowcy rajdowi: Krzysztof Hołowczyc, Jacek Czachor, Marek Dąbrowski i Jakub Przygoński. Poszczególne layouty promują ekspercki wizerunek marki Platinum oraz zachęcają do udziału w konkursie prowadzonym na stronie internetowej www.zwyciezcy.orlenoil.pl.
Akcja obejmuje radio (RMF FM; Radio Zet; PR Trójka; stacje Agory;
Antyradio; Eska Rock; stacje z pakietu Drapacz Chmur +), prasę
(czasopisma motoryzacyjne: Motor, Auto Moto, Auto Świat, Auto Świat
Poradnik, Auto Motor i Sport, Top Gear, Auto Bit, Auto Biznes, V12,
Auto Expert, Auto Moto Serwis, Nowoczesny Warsztat; TV guide'y: To
& Owo, Tele Tydzień, Tele Świat; tygodniki Wprost i Newsweek,
miesięcznik CKM), internet (Onet.pl; Interia.pl; sieci Arbo Network
i Adnet; nasza-klasa.pl; Interia.pl; Pkt.pl; Otomoto.pl;
gielda-samochodowa.pl, autogielda.pl; gielda-czesci.com;
czescionline.pl; Motofocus.pl; mailing w Interia.pl i Wp.pl;
działania w wyszukiwarce Google.pl) i outdoor (billboardy w
Bydgoszczy, Krakowie, Łodzi; Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście,
Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, Chorzowie, Dąbrowie Górniczej,
Lublinie, Kielcach, Olsztynie, Białymstoku, Legnicy, Toruniu,
Zielonej Górze).
Kreację kampanii - zaplanowanej na dwa miesiące - przygotowała
agencja reklamowa Demo Effective Launching, natomiast planowaniem i
zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Hołowczyc i Czachor reklamują oleje Platinum