SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hołowczyc i Czachor reklamują oleje Platinum

Pod hasłem "Oleje testowane przez ekspertów" rozpoczęła się kampania reklamowa olejów Platinum. W akcji biorą udział polscy kierowcy rajdowi, m.in. Krzysztof Hołowczyc i Jacek Czachor.

Prowadzona od początku października kampania reklamowa olejów Platinum ma charakter wizerunkowo-konkursowy. W akcji pod hasłem "Oleje testowane przez ekspertów" występują kierowcy rajdowi: Krzysztof Hołowczyc, Jacek Czachor, Marek Dąbrowski i Jakub Przygoński. Poszczególne layouty promują ekspercki wizerunek marki Platinum oraz zachęcają do udziału w konkursie prowadzonym na stronie internetowej www.zwyciezcy.orlenoil.pl.

platinum


Akcja obejmuje radio (RMF FM; Radio Zet; PR Trójka; stacje Agory; Antyradio; Eska Rock; stacje z pakietu Drapacz Chmur +), prasę (czasopisma motoryzacyjne: Motor, Auto Moto, Auto Świat, Auto Świat Poradnik, Auto Motor i Sport, Top Gear, Auto Bit, Auto Biznes, V12, Auto Expert, Auto Moto Serwis, Nowoczesny Warsztat; TV guide'y: To & Owo, Tele Tydzień, Tele Świat; tygodniki Wprost i Newsweek, miesięcznik CKM), internet (Onet.pl; Interia.pl; sieci Arbo Network i Adnet; nasza-klasa.pl; Interia.pl; Pkt.pl; Otomoto.pl; gielda-samochodowa.pl, autogielda.pl; gielda-czesci.com; czescionline.pl; Motofocus.pl; mailing w Interia.pl i Wp.pl; działania w wyszukiwarce Google.pl) i outdoor (billboardy w Bydgoszczy, Krakowie, Łodzi; Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, Chorzowie, Dąbrowie Górniczej, Lublinie, Kielcach, Olsztynie, Białymstoku, Legnicy, Toruniu, Zielonej Górze).

Kreację kampanii - zaplanowanej na dwa miesiące - przygotowała agencja reklamowa Demo Effective Launching, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Hołowczyc i Czachor reklamują oleje Platinum

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl