SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Holicon Contact Center dla Agory

Holicon Contact Center rozpoczęło współpracę z Agorą przy jej kolejnym projekcie - kolekcji "Klasyka XIX wieku"

Działania prowadzone przez Holicon mają na celu sprzedaż prenumeraty nowej serii wydawniczej "Gazety Wyborczej" oraz weryfikację bazy danych prenumeratorów "Gazety".

Holicon prowadzi już drugą w tym roku akcję telemarketingową kolekcji wydawniczej "Gazety Wyborczej". Poprzednim wspólnym przedsięwzięciem Agory i contact center była sprzedaż prenumeraty Encyklopedii.

Od 17 maja b.r. w każdy wtorek razem z "Gazetą" będzie można kupić książkę z serii "Klasyka XIX wieku". Łącznie nakładem Agory ukaże się  30 tytułów literatury XIX stulecia, takich wybitnych autorów jak Zola, Dostojewski czy Balzac. Pierwszy tytuł został dołączony bezpłatnie do Gazety, pozostałe natomiast będzie można nabyć w cenie 18 zł.

Zadaniem Holicon Contact Center jest telesprzedaż prenumeraty całej kolekcji "Klasyka XIX wieku" na terenie Polski. Holicon proponuje wszystkim dotychczasowym prenumeratorom "Gazety Wyborczej" ofertę specjalną. Osoby, które zdecydują się na zaprenumerowanie wszystkich 30 publikacji, między innymi otrzymają 2 książki gratis i dodatkowo płytę CD z czytanym przez Marka Kondrata "Rękopisem znalezionym w Saragossie" J. Potockiego.

Dodatkowym zadaniem Holicon Contact Center, oprócz realizacji telemarketingu wychodzącego, jest zweryfikowanie i uaktualnienie bazy danych prenumeratorów "Gazety Wyborczej".

Dołącz do dyskusji: Holicon Contact Center dla Agory

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl