SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Herod w Superstacji

Ryszard Herod został Dyrektorem Biura Reklamy plotkarskiej telewizji "Superstacja".

Jednocześnie będzie dalej pracował na tym samym stanowisku w TV Biznes.

- Oba stanowiska połączą wspólne niebawem prezentacje i negocjacje z domami mediowymi odnośnie współpracy na 2007 rok oraz hasło przewodnie, czyli  koncepcja wytworzenia atrakcyjnej alternatywy dla reklamodawców, zwłaszcza  kanałów takich jak TVN24, czy TVPinfo (już niebawem). Będziemy docierać  dużo dokładniej i skuteczniej do obu diametralnie różnych targetów stacji  TV Biznes i Superstacji. Ponadto sprzedawać je będziemy zdecydowanie taniej  niż szalejąca cenowo konkurencja. Każdy zapewne doskonale rozumie, że treść  i formaty oferowane przez obie stacje, nie mogą znajdować się na jednej  częstotliwości nadawczej. Dlatego ani TVN24, ani też TVPinfo w niedalekiej  przyszłości nie powinno nikogo przekonywać. Zwłaszcza reklamodawców,  ponieważ im bardziej telewizja stara się być dla wszystkich, co oczywiście  kusi w związku z rosnącym SHR%, tym bardziej staje się ona telewizją  kierowaną do nikogo, co powinno wiązać się z kolei z odpływem niektórych  budżetów reklamowych - mówi nam Ryszard Herod.

- W przypadku stacji, których sprzedażą właśnie się zająłem, takie ryzyko nie  zachodzi. Zawsze będą one bezwzględnie kierowane do swoich ściśle  określonych targetów, które bardzo łatwo każdy może sobie wyobrazić i  scharakteryzować. Oba targety są ponadto niezwykle atrakcyjne dla  reklamodawców - dodaje Herod.

Ostatnio pracował na identycznym stanowisku w TV Puls.

Dołącz do dyskusji: Herod w Superstacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl