'Here I am' zamiast 'Just do it" w europejskiej kampanii Nike (wideo)
Firma Nike uruchomiła nową kampanię reklamową w Europie skierowaną do kobiet w wieku studenckim. Zamiast słynnego sloganu 'Just do it' zastosowała w niej hasło 'Here I am'.
Kampanię promującą linię odzieży sportowej 'Her Favourites' oraz serwis internetowy NikeWomen.com przygotował amsterdamski oddział agencji Wieden + Kennedy.
Zawiera ona pięć krótkich filmów animowanych opowiadających historie szwajcarskiej trójboistki Nicoli Spirig, włoskiej gwiazdy trójskoku Simony La Mantii, brytyjskiej sprinterki na 400 m Nicoli Sanders, francuskiej zawodniczki judo Delphine Delsalle oraz rosyjskiej tenisistki Marii Sharapovej.
Wspomniane spoty nie będą pokazywane w telewizji. Nike płaci za ich umieszczanie w popularnych wśród młodych kobiet serwisach społecznościowych takich jak Bebo czy Facebook, a także na ekranach wideo w salach sportowych i siedzibach związków studenckich w Europie, w tym w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Niemczech i Rosji.
W Polsce jesienna edycja obejmuje filmy animowane (dostępne na
portalach typu wrzuta.pl, video.interia.pl), plakaty z elementami
graficznymi zaczerpniętymi z animacji (wybrane kluby fitness w
całej Polsce), internetowe banery (komunikatory np. tlen,
gadu-gadu).
Dołącz do dyskusji: 'Here I am' zamiast 'Just do it" w europejskiej kampanii Nike (wideo)