SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Harder&Harder stworzył kreację marki Krzętle

Agencja marketingu szeptanego Harder&Harder opracowała strategię i identyfikację wizualną dla marki Krzętle, nawiązującą do motywów folkloru ludowego.

Identyfikacja wizualna marki została przygotowana w formie "książki kucharskiej". Zastosowane przez Harder&Harder odwołania do tradycji ludowej pozwoliły zbudować wizerunek marki w opozycji do dań typu fast food. Zastosowane motywy mają podkreślić długie tradycje zarówno marki i firmy. Są zestawione z nowoczesnymi wzorami.

Krzętle to Zakład Produkcji spożywczej specjalizujący się w przetwórstwie warzyw. Krzętle, to czwarta w tym roku marka wprowadzona na rynek przez firmy działające w grupie Harder&Harder.

Dołącz do dyskusji: Harder&Harder stworzył kreację marki Krzętle

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl