SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GymBeam stawia na Personal PR

Internetowy sklep z akcesoriami sportowymi GymBeam powierzył planowanie i realizację działań PR agencji Personal PR.

Jak dotąd GymBeam w Polsce mocno pozycjonowało się w mediach społecznościowych. Marka współpracowała z influencerami takimi jak: Monika Kołakowska, Adam Modzelewski, Anna Karcz, Kasia Bielecka, Natalia Czajkowska, Siimonte czy Marsiia. Teraz GymBeam planuje zwiększyć swoją obecność w polskich mediach offline i online oraz budować świadomości marki także poza sieciami społecznościowymi.

 

– Do tej pory skupialiśmy się głównie na działaniach w mediach społecznościowych. W 2023 roku chcemy krok po kroku rozwinąć również naszą komunikację PR-ową. Szukaliśmy agencji, która będzie najbardziej odpowiadała ideom naszej marki. Dzięki tej współpracy chcemy dotrzeć do jak największej grupy odbiorców również poza miłośnikami sportu – dodaje Peter Rak, country manager GymBeam. – Współpraca z doświadczoną agencją ma na celu wprowadzenie GymBeam do szerszej świadomości na rynku polskim - dodaje.

GymBeam skupia się na trzech segmentach: odżywkach dla sportowców, zdrowej żywności oraz odzież i akcesoriach sportowych.

– Złożony proces wyłonienia agencji potwierdził tylko po naszej stronie, że GymBeam ma do zaproponowania na rynku nie tylko najwyższej jakości produkty, ale też bazę wiedzy eksperckiej, którą będziemy wykorzystywać w działaniach edukacyjnych i informacyjnych na naszym rynku. Przygotowaliśmy dla GymBeam koncepcję wielopoziomowych działań PR i cieszymy się, że ostatecznie to my zostaliśmy zaproszeni do współpracy – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR.

Dołącz do dyskusji: GymBeam stawia na Personal PR

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
najpierw zrezygnowac z trans..westytow jako pseudomodelki,bo juz sie rzy..?gac chce patrzac na to co kroluje w tych pismidlach
0 0
odpowiedź
User
gosc
przede wszystkim nalezy zrezygnowac z zatrudniania w kampani reklamowej tych dziwnych modeli tr..?answe..?sty..?tow. a zatrudnic normalnie ludzi,ktorzy nie udaja ze sa kims innym niz to wynika z urodzenia. Drag queens nigdy nie zrobia tyle dobrego co zwyczajni modele bez problemu gen../derowego.
Czas to w koncu zrozumiec..
0 0
odpowiedź