Gwiazdy zachęcają do pomocy potrzebującym
Premierowy pokaz spotu telewizyjnego i radiowego uroczyście otworzył nową kampanię promującą ideę przekazywania 1 proc. podatku dochodowego na rzecz wybranej organizacji pożytku publicznego.
Krajowe Centrum Kompetencji, organizacje charytatywne, stacje telewizyjne oraz polscy aktorzy wspólnie uświadamiają jak ważna jest kwestia przekazywanie 1 proc. podatku dochodowego na rzecz organizacji pożytku publicznego. Celem kampanii jest promocja samej idei przekazywania 1 proc., spoty nie wyróżniają żadnej konkretnej fundacji.
" Jest to najważniejsza kampania społeczna tego roku, m.in. ze względu na jej edukacyjny charakter. Każdy z nas może pomóc, tylko od nas zależy, komu tę pomoc ofiarujemy. Po raz pierwszy, od tego roku, przekazanie 1% z podatku jest łatwiejsze, gdyż wystarczy w rozliczeniu PIT wpisać nazwę wybranej fundacji i jej numer KRS."- podkreśla Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA\Telescope.
Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest fundacja Krajowe
Centrum Kompetencji.
W projekcie wzięli udział m.in.: Beata Tyszkiewicz, Grażyna
Wolszczak, Katarzyna Groniec, Agnieszka Grochowska, Krzysztof
Kolberger, Piotr Adamczyk, Tomasz Kot, Tomasz Karolak, Zbigniew
Zamachowski oraz ponad 100 statystów.
Wszystkie osoby zaangażowane w realizację projektu zrezygnowały
ze swoich honorariów.
Stacje telewizyjne TVP, Polsat, TVN i TV PULS, Polskie Radio oraz
siec kin Cinema City/New Age Media zgodziły się na bezpłatną emisję
spotów.
Za koncepcję oraz realizację kampanii w całości odpowiedzialna jest agencja TBWA\. Kampania potrwa do końca kwietnia, a wykorzystano w niej telewizję, kino, radio oraz internet.
Dołącz do dyskusji: Gwiazdy zachęcają do pomocy potrzebującym