SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grzegorz Piekarski kupił Mastiff Media Polska od Zodiaka

Grzegorz Piekarski, wieloletni dyrektor zarządzający Mastiff Media Polska przy wsparciu byłego udziałowca, kupił kierowaną przez siebie spółkę od grupy medialnej Zodiak Media Group. Firma chce postawić na tworzenie własnych formatów.

Mastiff Media Polska jest obecnie producentem programów “Bitwa na głosy” i “Tak to leciało!” dla TVP2, “You Can Dance. Po prostu tańcz!” dla TVN i “Perfekcyjna pani domu” dla TVN Style. Jak podano w komunikacie, po transakcji spółka pozostanie wyłącznym przedstawicielem oraz dystrybutorem praw do formatów Zodiaka, a obie firmy pozostaną w ścisłych relacjach biznesowych. Dzieli temu formaty tworzone w Polsce będą trafiały bezpośrednio do światowej dystrybucji. Dodatkowo Mastiff będzie korzystał z potencjału grupy Zodiak (w zakresie analiz rynku, trendów, pozyskiwania międzynarodowych formatów, wsparcia konsultantów i reżyserów).
 
- Od początku naszym celem było stworzenie silnej, niezależnej firmy produkcyjnej. Ta transakcja jest zwieńczeniem wieloletnich starań. Oczywiście, bez okazanego zaufania przez naszych partnerów, z którymi możemy realizować programy na wysokim poziomie,  z pewnością nie zdecydowalibyśmy się na ten krok. Obecnie będziemy posiadać większą elastyczność w rozmowach z innymi dystrybutorami formatów TV na świecie, nie tracąc wsparcia oraz gwarancji dostępu do zasobów Zodiak Media Group. Kreacja własnych formatów oraz produkcja rozrywkowych programów - to nasz cel na przyszłość. W najbliższych dniach rozpoczynamy negocjacje z naszymi dotychczasowymi oraz nowymi partnerami, podczas międzynarodowych targów MIPTV, w Cannes -
zapowiada Grzegorz Piekarski.

- Cieszymy się, że będziemy kontynuować przez następne lata bliską współpracę  z Grzegorzem Piekarskim, w zmienionej strukturze - skomentował transakcję Johannes Jensen, prezes Zodiak Nordic.

Wsparcia w transkacji Grzegorzowi Piekarskiemu udzieliła firma inwestycyjna Layline Partners. Jest to spółka, która angażuje się finansowo w przedsięwzięcia medialne oraz internetowe w Skandynawii. Layline była udziałowcem Mastiff Media Polska w momencie powstania spółki w 2005 roku. Po kilku latach sprzedała jednak swoje udziały Zodiak Group. Teraz zdecydowała się na ponową inwestycję w Mastiff.

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Piekarski kupił Mastiff Media Polska od Zodiaka

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
546
ciekawe, ciekawe. A może to zodiak rezygnuje z utrzymywania prowincjonalnych oddziałów. Duże obciążenie to jest. Więc posyła na własny garnuszek.
Bitwa na głosy cienka, Tak to leciało zwietrzałe, YCD - kilka lat, zresztą co drugi sezon. Słabo to wygląda.
0 0
odpowiedź
User
997
Zycze powodzenia, oby Mastiff przetrwal bo konkurencja rosnie w sile na polskim rynku i ciezko bedzie sie przebic bez nowych formatow.
YCD nie wroze zbyt duzej kariery chyba ze p.Piekarski wraz z TVN chce zajechac ten format.
Bitwa swoja ogladalnosc ma, nadal przyciaga przed TV swoj target.
0 0
odpowiedź
User
obserwator
ostatnie wyniki - bitwa 18 i 14 (16-49). To jak to jest dobrze, to co jest źle?
Afterparty jeszcze mniej. Na pewno są lepsi niż endemol, z tym, że to łatwe zadanie. Ale kudy im do freemantla.
0 0
odpowiedź