SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa Wirtualna Polska za 14,5 mln zł kupiła TotalMoney.pl

Grupa Wirtualna Polska sfinalizowała przejęcie za 14,5 mln zł 100 proc. udziałów porównywarki finansowej TotalMoney.pl. W ciągu niecałego roku na akwizycje przeznaczyła ok. 150 mln zł.

Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding

- Segment usług finansowych online rozwija się dynamicznie i chcemy partycypować w tych wzrostach. Wiemy, że także w tym obszarze skala ma znaczenie, bowiem zwiększa siłę negocjacyjną i pozwala oferować lepsze warunki naszym partnerom. Widzimy to wyraźnie po ubiegłorocznych dwucyfrowych wzrostach przychodów naszej spółki Money.pl - tak kupno TotalMoney.pl uzasadnia Jacek Świderski, prezes Grupy WP.

TotalMoney.pl to porównywarka usług bankowych i ubezpieczeniowych, m.in. kredytów, lokat, kart kredytowych, kont i ubezpieczeń. - Dzięki połączonej strukturze dotrzemy do jeszcze większej i lepiej sprofilowanej grupy użytkowników. Z perspektywy rynku finansowego jako klienta, wszystko oparte jest tylko o jeden kontakt. Bank w jednym miejscu otrzymuje dostęp do trzech porównywarek produktów finansowych: direct.money.pl, finansowysupermarket.pl i TotalMoney.pl oraz dwóch silnych programów partnerskich: money2money.pl i TMefekt.pl. Wszystko wsparte call center, czuwającym nad komfortem obsługi i jakością leadów - opisuje Aleksander Kusz, prezes spółki Money.pl kupionej przez Grupę Wirtualna Polska ponad rok temu. - Cieszymy się również na istotne wzmocnienie naszego zespołu kompetencjami pracowników warszawskiego biura TotalMoney - dodaje.

Grupa WP podkreśla, że TotalMoney.pl umożliwia porównywanie nie tylko usług stricte finansowych, lecz także energii, podstawowych usług telekomunikacyjnych, telewizyjnych i internetowych. Serwis ma również własny pasaż finansowy udostępniany partnerom zewnętrznym.

- TotalMoney.pl to serwis z rozpoznawalnym brandem, zdywersyfikowanymi źródłami ruchu, skutecznie pozyskujący użytkowników w kluczowych dla tego biznesu kanałach. Będzie on dla nas świetną bazą do efektywnej komunikacji direct-to-consumer i jednocześnie platformą do dalszego rozwoju usług dodanych - zapowiada Grzegorz Czapski, wiceprezes ds. rozwoju Grupy Wirtualna Polska.

To kolejne przejęcie zrealizowane przez Grupę WP, od kiedy firma w maju ub.r. zadebiutowała na warszawskiej giełdzie. W grudniu ub.r. kupiła za 83,57 mln zł spółkę Enovatis, właściciela serwisów Wakacje.pl, Easygo.pl i Wypoczynek.pl, a wcześniej za 4 mln zł serwisy radiowe Open.fm i Polskastacja.pl, ok. 20 mln zł Grupę NextWeb Media, za 12,5 mln zł porównywarki ofert finansowych Finansowysupermarket.pl i Jedenwniosek.pl i za 11,3 mln zł agregator odzieżowy Allani.

W lutym br. serwisy Grupy WP odwiedziło 15,69 mln realnych użytkowników, czyli 71,42 proc. wszystkich polskich internautów (według badania gemiuaAudience).

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. Grupa Wirtualna Polska zanotowała 223,52 mln zł przychodów ze sprzedaży i 6,33 mln zł zysku netto.

Dołącz do dyskusji: Grupa Wirtualna Polska za 14,5 mln zł kupiła TotalMoney.pl

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketer
mają chłopaki pomysł ;)
0 0
odpowiedź
User
Ex
Lepiej niech szykują program dla WP1 które dostało koncesje na MUX 8 DVB-T a nie tracą pieniądze na mało znane, nierentowne strony internetowe.
0 0
odpowiedź
User
marketer
Muszę z przykrością stwierdzić że to niemądre pomysły ;)
0 0
odpowiedź