SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grono.net z nową strategią i grupą menadżerską

Akcjonariusze Grono.net przyjęli nową strategię serwisu, której realizacją zajmie się powołana właśnie grupa menadżerska. Na stronie w najbliższym czasie ma się pojawić opcja zakupów grupowych.

Akcjonariusze Grono.net podczas walnego zgromadzenia zaakceptowali strategię rewitalizacji serwisu opracowaną przez Open Ticket. Firma ta, mająca udziały w portalu od września ubiegłego roku, zaproponowała, żeby rozwijał się on w kierunku lokalności, rezygnując z planów ekspansji na inne rynki. – Trendy ogólnoświatowe wskazują wzrost atrakcyjności lokalnych rozwiązań dla użytkowników, które – inaczej niż w przypadku serwisów o charakterze międzynarodowym – nie muszą być wypadkową oczekiwań z wielu krajów – uzasadnia Waldemar Mierzejewski, członek rady nadzorczej Grono.net z ramienia Open Ticket. Grupą docelową portalu jest młodzież wielkomiejska w wieku 15-26 lat.

W celu realizacji nowej strategii Grono.net powołano grupę menadżerską, w skład której wchodzą Piotr Kuśmierkiewicz z Bright Consulting, Michał Lorenc junior z Blueberry Communication Group, Bogdan Wiśniewski i Shmuel Chafets związani z izraelską grupą inwestycyjną Giza oraz Szczepan Ostasz, pełniący od lutego br. funkcje prezesa i jedynego członka zarządu Grono.net. Rewitalizacja serwisu ma być przeprowadzona przy pomocy wypracowanych dotychczas środków, ale jeśli pewne procesy trzeba będzie przyspieszyć, inwestorzy nie wykluczają dofinansowania witryny.

Jeszcze w czasie wakacji na Grono.net zostanie wprowadzona opcja zakupów grupowych, która była testowana przez ostatnich kilka miesięcy. – Jesteśmy też w trakcie podpisywania umów z producentami technologii mobilnych, które obecnie nie są jeszcze dostępne w naszym kraju – dodaje Piotr Kuśmierkiewicz. – Ponadto bardzo ważnym elementem naszej strategii jest rozwój gron lokalnych, czyli tak naprawdę tego, do czego zostało stworzone Grono.net – zaznacza.

Dołącz do dyskusji: Grono.net z nową strategią i grupą menadżerską

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
"Trendy ogólnoświatowe wskazują wzrost atrakcyjności lokalnych rozwiązań dla użytkowników, które – inaczej niż w przypadku serwisów o charakterze międzynarodowym – nie muszą być wypadkową oczekiwań z wielu krajów" - bardzo odważna teza, szczególnie porównując dynamikę uzytkowników FB i NK w Polsce w ostatnim czasie. To co faktycznie dprawdzało się w Polskim internecie w ostatniej dekadzie (absolutna dominacja serwisów lokalnych) chyba powoli przechodzi do historii.
0 0
odpowiedź
User
Ella
@Bruce grono nie może konkurować z FB i jako swoją siłę widzi lokalność przy tej grupie docelowej. Wydaje się to rozsądne w zależności od konkretów bo narazie ich brak.
0 0
odpowiedź