SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Great Open House w internecie

Agencja marketing services Great Open House uruchomiła nowy serwis firmowy

Projekt graficzny oraz przejrzysta struktura nowego serwisu podkreśla profesjonalizm firmy, ukierunkowanie na najwyższą jakość oferowanych usług, a jednocześnie oddaje klimat agencyjny. Layout strony nawiązujący do wyglądu szpalty, wydawnictwa prasowego stanowi dobry pomysł na pokazanie życia, dynamiki działania i rozwoju Agencji - czytamy w informacji prasowej.

Serwis adresowany jest głównie do dwóch grup odbiorców - osób zainteresowanych skorzystaniem z usług Agencji - potencjalnych Klientów oraz osób zainteresowanych pracą w Great Open House. "Przy projektowaniu strony zależało nam na zbudowaniu wizerunku Agencji jako wiarygodnego partnera biznesowego oraz atrakcyjnego pracodawcy." - powiedział Robert Kołodziejczyk, Prezes Great Open House.

Dzięki wykorzystaniu we wszystkich modułach serwisu zdjęć pracowników Great Open House, strona zyskuje niebanalny, spersonalizowany charakter i oddaje podstawowe założenie - jakość tworzą ludzie.

Serwis został przygotowany przy wykorzystaniu panelu CMS (Content Management System), który umożliwia zdalne i samodzielne zarządzanie publikowanymi informacjami. Jest to szczególnie istotne ze względu na szybkość i łatwość zamieszczania nowych treści, co więcej nie wymaga specjalistycznej wiedzy technicznej.

Nowy layout serwisu www.goh.pl przygotowała agencja Progressivo z Łodzi.

Z myślą o anglojęzycznych Klientach Agencji w najbliższym czasie zostanie uruchomiona angielska wersja językowa serwisu.

Dołącz do dyskusji: Great Open House w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl