SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grayling wypromuje park wodny Suntago Wodny Świat

Agencja Grayling Poland odpowiada za działania PR Suntago w Park of Poland, reklamowanego jako największy zadaszony park wodny w Europie.

Grayling Poland rozpoczął kompleksową obsługę PR Park of Poland i Suntago Wodny Świat.

W ramach stałej współpracy agencja odpowiada za wszystkie obszary działań PR w tym komunikację lifestylową, korporacyjną, kryzysową oraz doradztwo strategiczne.

Agencja prowadzi też biuro prasowe i koordynuje współpracę z blogerami. W związku ze zbliżającym się otwarciem parku, zaplanowanym na 20 lutego, Grayling tworzy koncepcje kreatywne eventów i zajmuje się ich realizacją.

Klienta obsługuje dział konsumencki, na czele którego stoi Ira Czerniawska.

Strony nie zdradzają szczegółów umowy.

Dołącz do dyskusji: Grayling wypromuje park wodny Suntago Wodny Świat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl