SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GPD przygotowała kampanię dla Carlo Rossi

7 czerwca ruszyła kampania sponsoringowa informująca o organizowanym konkursie ukrytych talentów "Carlo Rossi Kobiety i Śpiew"

Konkurs - sponsorowany przez markę Carlo Rossi odbędzie się 23 września w warszawskim klubie Starlight Cafe.

Na konkurs zaprasza 30 sekundowy spot wykorzystujący znany przebój "Tu vuo fa l'americano". Kampania potrwa od  7.06 do 8.07, a spot będzie emitowany między innymi w TVN, Discovery oraz National Geographic, głównie w prime time.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet w wieku 25-34, lepiej wykształconych, zarabiających powyżej średniej krajowej.

Carlo Rossi jest pierwszą marka wina stołowego, która tak szeroko poprowadzi komunikacje z rynkiem (sponsoring w telewizji). Głównym komunikatem marki jest: "Carlo Rossi to  inspirujący smak kalifornijskiego wina, którym możesz cieszyć się w każdej sytuacji, w taki sposób w jaki lubisz najbardziej. To niezobowiązujące wino zmienia Twój nastrój. Na lepszy."

     

Dodatkowym wsparciem kampanii są materiały POS (oznakowanie produktu na półce, plakaty, banery) oraz materiały promocyjne skierowane do handlowców (foldery, reklama w prasie branżowej).

Za kreacje odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa GPD (Marek Wydłowski, Sambor Mordalski) za zakup mediów: Agencja Reklamowa GPD przy współpracy z Initiative Media.

Dołącz do dyskusji: GPD przygotowała kampanię dla Carlo Rossi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl