SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GPD Advertising dla Loyalty Partner

GPD Advertising wygrała przetarg na obsługę Loyalty Partner w zakresie BTL, direct marketingu i strategii komunikacji. Agencja będzie promować prowadzony przez tę firmę program Payback.

Na mocy wygranego przetargu agencja GPD Advertising opracuje strategię komunikacji programu Payback oraz będzie prowadzić dla niego działania BTL i direct marketingowe. Firma będzie też wspierać zarządzanie i rozwój platformy, która od października reklamowana jest już w telewizji.

W przetargu zorganizowanym przez Loyalty Partner brało udział sześć agencji. Umowa GPD Advertising obejmuje działania w przyszłym roku.

Dołącz do dyskusji: GPD Advertising dla Loyalty Partner

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl