SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Goryl wygrał w Cannes. Dwa Brązowe Lwy dla polskich agencji (wideo)

Na zakończenie 55 edycji Cannes Lions rozdano najbardziej prestiżowe nagrody Film, Titanium i Integrated Lions. Brąz przypadł dla agencji McCann Erickson.

Grand Prix w kategorii Film przypadł za reklamę "Gorilla" zrealizowaną przez agencję Fallon London dla marki Cadbury. Drugie Grand Prix powędrowało za serię spotów ("Enemy Weapon", "Gravesite", "John 117/Monument", "Combat") przygotowanych przez McCann Worldgroup z San Francisco w celach promocji gry "Halo 3" na konsole Xbox Microsoftu.


W kategorii Film polski oddział McCann Erickson otrzymał brązowego Lwa za spot "Egzekucja" dla Fundacji Dzieci Niczyje.


Titanium Grand Prix przypadł agencji Projector z Tokio za kampanię "Uniqlock" firmy odzieżowej Uniqlo. To drugie Grand Prix przyznane tej kampanii. Wcześniej "Uniqlock" zwyciężyło w kategorii Cyber Lions.

Integrated Grand Prix za kampanię "Believe" gry "Halo 3" odebrała agencja McCann Worldgroup z San Francisco.

W kategorii Film Young Lions złoto przypadło Argentynie, srebro USA, a brąz Włochom. Młodzi kreatywni mięli do przygotowania reklamę zachęcającą do zachowań mających na celu ochronę środowiska.

Agency of the Year została BBDO Nowy York. Na drugim miejscu znalazła się AlmapBBDO z Sao Paulo, a na trzecim DDB Londyn. Network of the Year została BBDO, a później DDB i Saatchi & Saatchi. Z Polski do Cannes trafiły 124 prace, o 49 mniej niż rok temu. Nagrodę - oprócz agencji McCann Erickson - zdobył także polski oddział Saatchi & Saatchi (więcej).


Zobacz nagrodzone prace

Dołącz do dyskusji: Goryl wygrał w Cannes. Dwa Brązowe Lwy dla polskich agencji (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl