SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Google testuje wyniki wyszukiwania bez adresów URL

Google testuje nową funkcję, która w wynikach wyszukiwania zastępuje pełny adres URL nazwą danej witryny.

Nową stronę z wynikami wyszukiwania zauważył David, autor bloga "Making Money With Android", a poinformował o niej serwis Google Operating System, podający nieoficjalne informacje o nowościach od internetowego giganta.

Po wpisaniu w wyszukiwarce Google zapytania [madvertise] blogerowi wyświetliła się strona z wynikami, które w większości wyglądały tradycyjnie - zawierały tytuł danej witryny, fragment pochodzącego z niej tekstu oraz pełny adres URL.

Wyjątek stanowiły dwa rezultaty (6. i 7. pozycja) prowadzące do stron w LinkedIn i na Facebooku. Jak widać na poniższym zrzucie ekranu, zamiast adresów URL wyświetliły się jedynie nazwy tych społecznościowych portali.

Dołącz do dyskusji: Google testuje wyniki wyszukiwania bez adresów URL

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl