SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Google testuje w wyszukiwarce reklamy z opcją zakupu

Google rozpoczął testy nowego formatu reklamowego w swojej mobilnej wyszukiwarce. Chodzi o zdjęcia na których pojawiają się dodatkowe informacje na temat cen produktów oraz możliwości ich zakupu.

Nowy format reklamowy testowany przez Google dotyczy mobilnej wyszukiwarki pracującej trybie graficznym. Pojawiające się w niej zdjęcia będące reklamą zawierają dodatkowe informacje widoczne w formie dymków na zdjęciu.

Reklamodawcy mogą w ten sposób poinformować użytkowników o cenie widocznego na fotografii przedmiotu, a po dotknięciu dymka przez internautę jest on automatycznie przenoszony na stronę, na której może dokonać zamówienia lub zakupu produktu.

Na blogu Google wyjaśnia, że prowadzone obecnie testy są ograniczone jedynie do wybranych kategorii towarów, takich jak sprzęt biurowy czy sztuka. Na razie nie wiadomo kiedy nowy format miałby zostać udostępniony szeroko reklamodawcom. Firma zapowiada, że termin oraz ostateczny kształt tej oferty zostanie ustalony po zebraniu wyników obecnych prób.

Należące do Google serwisy internetowe wygenerowały w IV kwartale 2018 r. 27,02 mld dol. przychodu, wobec 22,24 mld przed rokiem. Z kolei przychód Google z reklam wzrósł z 27,23 do 32,64 mld dol.

Dołącz do dyskusji: Google testuje w wyszukiwarce reklamy z opcją zakupu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl