Google dominuje w Indiach i Brazylii
Odpowiednio 29,8 i 28,9 proc. czasu spędzonego w lipcu w internecie przez użytkowników z Brazylii i Indii zostało przeznaczone na surfowanie po stronach należących do Google.
W przypadku następnych pod tym względem krajów odnotowano dużo niższe wskaźniki - wynika z danych firmy badawczej comScore.
Za Brazylią i Indiami znalazły się: Irlandia (15,9 proc.), Singapur (14,3 proc.), Portugalia (13,3 proc.), RPA (12,9 proc.), Meksyk (12,8 proc.), Włochy (12,4 proc.), Austria (12,1 proc.) i Dania (12,1 proc.).
W Brazylii i Indiach Google jest zdecydowanym liderem na rynku internetowych wyszukiwarek, z odpowiednio 89,5 i 88,4 proc. udziału w liczbie wyszukiwań. W obu krajach internetowy gigant dominuje również pod względem czasu spędzanego na jego stronach w takich kategoriach jak serwisy społecznościowe (Orkut - 96,0 i 68,2 proc.), mapy (Google Maps - 70,9 proc. i 63,9 proc.), blogi (Blogger - 43,7 i 47,6 proc.) i multimedia (YouTube - 91,6 i 82,8 proc.).
Z danych comScore wynika również, że należące do Google strony były w lipcu najpopularniejszą własnością internetową na całym świecie. Odwiedziło je wówczas 854 miliony unikalnych użytkowników (o 18 proc. więcej niż rok wcześniej), stanowiących prawie 75 proc. ogółu internautów w wieku co najmniej 15 lat.
Dołącz do dyskusji: Google dominuje w Indiach i Brazylii