SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Glovo klientem Grayling

Platforma Glovo powierzyła opiekę nad działaniami z zakresu public affairs w Polsce agencji Grayling Poland.

Grayling Poland rozpoczęło obsługę Glovo w zakresie public affairs. W ramach współpracy, agencja wesprze firmę w opracowaniu strategii działań public affairs w Polsce, będzie prowadzić działania doradcze, monitorować zmiany w zakresie aktualnych regulacji, a także zarządzać kontaktami z interesariuszami i administracją publiczną.

Zobacz: IKEA testuje dostawy swojej oferty gastronomicznej z Glovo

Działania dla aplikacji z ramienia agencji nadzoruje Iga Wilczyńska, director head of public affairs.

Grayling wspiera Glovo w public affairs

Agencja Grayling została wybrana w procedurze konkursowej. To już trzeci rynek w Europie, obok Brukseli i Rumunii, na którym Grayling wspiera Glovo w działaniach z zakresu public affairs.

Glovo to aplikacja mobilna łącząca konsumentów i firmy oraz kurierów dostarczająca na życzenie produkty z lokalnych restauracji, sklepów spożywczych czy supermarketów, obecna w Polsce od 2019 r. Obecnie rozwija w Warszawie drugie europejskie centrum technologiczne.

Zobacz: Glovo będzie dostarczać zakupy z Biedronki w kwadrans

W październiku ubiegłego roku prezes UOKiK prezes UOKiK-u wszczął postępowanie w sprawie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów przez platformę Glovo. Zarzuca jej, że mimo informowania klientów o przyznaniu rabatu, naliczała im opłaty bez uwzględnienia zniżki.

Dołącz do dyskusji: Glovo klientem Grayling

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl